A Nordschleifén futott rekordidőt a Giulia QV 8 fokozatú automataváltóval. Az 510 lovas Ferrari eredetű motorral szerelt Alfa 7:32-t ment, 7 másodpercet vert a frissen bemutatott Panamera Turbóra, ezzel az olasz a leggyorsabb szedán a pályán
Már volt szerencsénk megtapasztalni, mire képes az új
Alfa Romeo Giulia QV versenypályán, nagyon ütős gép, viszont csak kézi váltóval vezethettük. Most a 8 fokozatú ZF automatával szerelt változat futott rekordidőt a Nordschleifén, megverte a nemrég bemutatott
Porsche Panamera Turbót is, ezzel az olasz a leggyorsabb szedán a pályán. Hogy mennyit ment? 7:32 alatt ért körbe, közben 280 km/órás tempót is ment a hosszú egyenes szakaszon. A videóban egyébként látszik, hogy többször eléri a 250-et is, még bonyolult kanyarkombinációk között is, ugyanakkor az is feltűnő, hogy sokszor elpattog a hátulja. 1:48-nál úgy, hogy öröm nézni, ahogy összeszedi az olasz versenypilóta, Fabio Francia.
Latom 1ik kommentemet sem ertetted meg.
Mit lehet erre mondani?
Igyal meg egy kavet!
most én is idézhetném magam, amit nem értettél meg. tehát nem érted mit jelent határon autózni? igen ezt : gumisírás,küzdés. erről szól a REKORD, nem városnézésről.
másrészről nem igazán tudom milyen 2017 panamerás videót néztél, de én bőven hallok gumicsikorgást ott ugyanúgy (már ránéztem azért is, ha már itt linkelgetsz) és látok, kasztni dobálást, kormányrángatást.
komolyan egyébként a megvágott videó alapján mondtál véleményt? azt is rosszul, hisz azért ott is látszik, hogy nem kv szürcsölés közben, bachot hallgatva megy driver. valószínű jobb a szigetelése a panamerának, de a lényegen ez nem változtat……annyi eltérés lehet az alfás javára, hogy ő kicsit agresszívabban tolta az alfa futóműve pedig egyértelműen látszik, h még keményebb. csak mondom.
Idezem magam: „Ennyi gumi sirast es kuzdest, nem semmi, gondolom a Porshet nem ilyen melo korbe kergetni a palyan.”
Nem irtam hogu aP-vel nem lehet hataron autozni hanem arra celoztam hogy az ALfaban ez sokkkal latvanyosabb.
Szerintem a kavet te szurcsolgetheted vezetes kozben, a magabiztossagodat csak a nagykepusseged tetezi.
Ime a Panamera a ringen: [url]https://www.youtube.com/watch?v=bcjX6alIcKs[/url]
Leirom gyengebbek kedveert, belul csondes, szigetelt a P. nemigazan pattog a sofor az ulesben, a gumit sem hallani ahogy kuzd a tapadasert annyit ahogy a pilota sem kuzd annyit mint az Alfa vezetoje.
P. 918 a ringen: „[url]https://www.youtube.com/watch?v=P3UAcUW-saQ[/url]”
Ez igy a videokon elegge keresztuljon hogy a Porschek sokkal semlegesebben viselkednek a ringen mint az ALfa.
Persze ettol szep az ALfa a szememben, lehet vele egy jot birkozni. Kellemes kavezast 😀
Minap lattam egy uj A4 mellett, siras kerulgetett az Audira pillantva, annyira semmilyen a dizajnja. Mondom ezt ugy, hogy a Giulia sem tetszik igazan, de a kozepkategorias vetelytarsai kozul mindenkeppen kitunik, talan csak a Kia Optima ami hasonloan dogos, bator es ujszeru.
A Porschet teljes versenyoltozetben vezette a ficko, o meg bepattan egy farmer polo kombinacioban. Szerintem hagyott meg benne egy kis idot. 7:30-szinte garantalhato, elobb vagy utobb, ugyis elerik.
úgy gondolod, hogy a porséval nem lehet határon autózni? 🙂
nyilván ezt te sem gondolhatod komolyan…….úgy gondolom, hogy 230-240-el kanyarokban ugratókon, nem hiszem, hogy a porse ugye viselkedne, mint egy kényelmes hajó és mellette még szürcsölnéd a kávét fél kézzel nem? :D:D:D:D:D
Igen ez erről szól. Felbérel a gyár profi sofőröket, kimennek gyári emberekkel s igyekeznek köridőt javítani.
Van hogy összejön. Van hogy nem, és csinálnak rá egy „Nürburgring csomagot” (pl Lexus LFA), ami tkp a GT versenyautók megfelelője.
Ez nyilván működik a sportkocsiknál, egy Prémiumközepes limónál kevés értelme lenne…
Nem rossz a belső, ezt már tapasztalatból írom.
Persze nem is kiemelkedő, de alapjában véve a belső alapján nem lehet kigolyózni. Persze egy Alfánál ennél sokkal többet várna el az ember, de hát ez van.
A mátrix LED fényszóró nem alap mindenhol. A xenon is lehet adaptív, csak többet dolgozik. Viszont van amiben jobb (pl fényerő).
Kalandos egy video! Ez a srac a hatar mindket elen jart, amolyan Drift king Time Attack modban.
Enny gumi sirast es kuzdest, nem semmi, gondolom a Porshet nem ilyen melo korbe kergetni a palyan.
Igazi kuzdos autonak tunik ha valaki telleg megtekergeti a szarvat, 6.50-nel mejdnem elszall egy domb tetejen 150-el, csuszik ott az eleje is meg a hatulja is, ez a srac vagy egy amikaze pilota vagy Alfaek mgmondtak neki hogy most ne fogd vissza magad! :)))
Lehet hogy gyors de hagyjuk már ezt a ” prémium” belső teret és ahogy kívülről kinéz az is hagy némi kritikát… olyan első ránézésre mint ha már egy kifutó modell lenne dizájn szempontból . A ma már szinte megszokott adaptív LED fényszórókat hírből se ismeri … szóval nahh .
Lehet hogy gyors de hagyjuk már ezt a ” prémium” belső teret és ahogy kívülről kinéz az is hagy némi kritikát… olyan első ránézésre mint ha már egy kifutó modell lenne dizájn szempontból . A ma már szinte megszokott adaptív LED fényszórókat hírből se ismeri … szóval nahh .
de beteg…már csak valami rövidgatyesz meg strandpapucs kellett volna 😀