Az Alfa Giulia QV a leggyorsabb szedán

Rekordot döntött az Alfa Romeo legújabb ásza a Nürburgringen

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Pályára küldték az automatával szerelt Giulia QV-t és súlyos másodperceket vertek vele az új Panamera Turbóra. 280 km/órát ment a hosszú egyenesen.

Már volt szerencsénk megtapasztalni, mire képes az új Alfa Romeo Giulia QV versenypályán, nagyon ütős gép, viszont csak kézi váltóval vezethettük. Most a 8 fokozatú ZF automatával szerelt változat futott rekordidőt a Nordschleifén, megverte a nemrég bemutatott Porsche Panamera Turbót is, ezzel az olasz a leggyorsabb szedán a pályán. Hogy mennyit ment? 7:32 alatt ért körbe, közben 280 km/órás tempót is ment a hosszú egyenes szakaszon. A videóban egyébként látszik, hogy többször eléri a 250-et is, még bonyolult kanyarkombinációk között is, ugyanakkor az is feltűnő, hogy sokszor elpattog a hátulja. 1:48-nál úgy, hogy öröm nézni, ahogy összeszedi az olasz versenypilóta, Fabio Francia.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

12 thoughts on “Az Alfa Giulia QV a leggyorsabb szedán

  • 2017.10.28. at 01:58
    Permalink

    most én is idézhetném magam, amit nem értettél meg. tehát nem érted mit jelent határon autózni? igen ezt : gumisírás,küzdés. erről szól a REKORD, nem városnézésről.

    másrészről nem igazán tudom milyen 2017 panamerás videót néztél, de én bőven hallok gumicsikorgást ott ugyanúgy (már ránéztem azért is, ha már itt linkelgetsz) és látok, kasztni dobálást, kormányrángatást.
    komolyan egyébként a megvágott videó alapján mondtál véleményt? azt is rosszul, hisz azért ott is látszik, hogy nem kv szürcsölés közben, bachot hallgatva megy driver. valószínű jobb a szigetelése a panamerának, de a lényegen ez nem változtat……annyi eltérés lehet az alfás javára, hogy ő kicsit agresszívabban tolta az alfa futóműve pedig egyértelműen látszik, h még keményebb. csak mondom.

  • 2017.10.28. at 01:58
    Permalink

    Idezem magam: „Ennyi gumi sirast es kuzdest, nem semmi, gondolom a Porshet nem ilyen melo korbe kergetni a palyan.”
    Nem irtam hogu aP-vel nem lehet hataron autozni hanem arra celoztam hogy az ALfaban ez sokkkal latvanyosabb.
    Szerintem a kavet te szurcsolgetheted vezetes kozben, a magabiztossagodat csak a nagykepusseged tetezi.
    Ime a Panamera a ringen: [url]https://www.youtube.com/watch?v=bcjX6alIcKs[/url]
    Leirom gyengebbek kedveert, belul csondes, szigetelt a P. nemigazan pattog a sofor az ulesben, a gumit sem hallani ahogy kuzd a tapadasert annyit ahogy a pilota sem kuzd annyit mint az Alfa vezetoje.
    P. 918 a ringen: „[url]https://www.youtube.com/watch?v=P3UAcUW-saQ[/url]”
    Ez igy a videokon elegge keresztuljon hogy a Porschek sokkal semlegesebben viselkednek a ringen mint az ALfa.
    Persze ettol szep az ALfa a szememben, lehet vele egy jot birkozni. Kellemes kavezast 😀

  • 2017.10.28. at 01:58
    Permalink

    Minap lattam egy uj A4 mellett, siras kerulgetett az Audira pillantva, annyira semmilyen a dizajnja. Mondom ezt ugy, hogy a Giulia sem tetszik igazan, de a kozepkategorias vetelytarsai kozul mindenkeppen kitunik, talan csak a Kia Optima ami hasonloan dogos, bator es ujszeru.

  • 2017.10.28. at 01:58
    Permalink

    A Porschet teljes versenyoltozetben vezette a ficko, o meg bepattan egy farmer polo kombinacioban. Szerintem hagyott meg benne egy kis idot. 7:30-szinte garantalhato, elobb vagy utobb, ugyis elerik.

  • 2017.10.28. at 01:58
    Permalink

    úgy gondolod, hogy a porséval nem lehet határon autózni? 🙂
    nyilván ezt te sem gondolhatod komolyan…….úgy gondolom, hogy 230-240-el kanyarokban ugratókon, nem hiszem, hogy a porse ugye viselkedne, mint egy kényelmes hajó és mellette még szürcsölnéd a kávét fél kézzel nem? :D:D:D:D:D

  • 2017.10.28. at 01:58
    Permalink

    Igen ez erről szól. Felbérel a gyár profi sofőröket, kimennek gyári emberekkel s igyekeznek köridőt javítani.

    Van hogy összejön. Van hogy nem, és csinálnak rá egy „Nürburgring csomagot” (pl Lexus LFA), ami tkp a GT versenyautók megfelelője.

    Ez nyilván működik a sportkocsiknál, egy Prémiumközepes limónál kevés értelme lenne…

  • 2017.10.28. at 01:58
    Permalink

    Nem rossz a belső, ezt már tapasztalatból írom.

    Persze nem is kiemelkedő, de alapjában véve a belső alapján nem lehet kigolyózni. Persze egy Alfánál ennél sokkal többet várna el az ember, de hát ez van.

    A mátrix LED fényszóró nem alap mindenhol. A xenon is lehet adaptív, csak többet dolgozik. Viszont van amiben jobb (pl fényerő).

  • 2017.10.28. at 01:58
    Permalink

    Kalandos egy video! Ez a srac a hatar mindket elen jart, amolyan Drift king Time Attack modban.
    Enny gumi sirast es kuzdest, nem semmi, gondolom a Porshet nem ilyen melo korbe kergetni a palyan.
    Igazi kuzdos autonak tunik ha valaki telleg megtekergeti a szarvat, 6.50-nel mejdnem elszall egy domb tetejen 150-el, csuszik ott az eleje is meg a hatulja is, ez a srac vagy egy amikaze pilota vagy Alfaek mgmondtak neki hogy most ne fogd vissza magad! :)))

  • 2017.10.28. at 01:58
    Permalink

    Lehet hogy gyors de hagyjuk már ezt a ” prémium” belső teret és ahogy kívülről kinéz az is hagy némi kritikát… olyan első ránézésre mint ha már egy kifutó modell lenne dizájn szempontból . A ma már szinte megszokott adaptív LED fényszórókat hírből se ismeri … szóval nahh .

  • 2017.10.28. at 01:58
    Permalink

    Lehet hogy gyors de hagyjuk már ezt a ” prémium” belső teret és ahogy kívülről kinéz az is hagy némi kritikát… olyan első ránézésre mint ha már egy kifutó modell lenne dizájn szempontból . A ma már szinte megszokott adaptív LED fényszórókat hírből se ismeri … szóval nahh .

Vélemény, hozzászólás?