Ennek a hibrid Porschénak nem a világ megmentése a célja
Szupersportautókat megszégyenítő gyorsulással jön a hibrid Porsche 911
Egyedi hibrid hajtásláncot fejlesztett a Porsche a 911-eshez, amely jóval erősebb és gyorsabb lett, cserébe alig hízott egy keveset.
A Porsche 911-et is utolérte a villanyosítás, itt a hibrid verzió
Mostantól az alapfelszereltség része a hátsókerék-kormányzás
Kívül nem sokat változott a 911. Fontos újítás a HD matrix LED fényszóró, amely 32 ezer fénypont segítségével akár 600 méterre is képes megvilágítani az utat
A lökhárító alján található légterelőknek köszönhetően könnyedén megkülönböztethetőek a különböző verziók. A Carrera GTS függőlegesen elhelyezett lamellákat kap, amelyek a motor hűtésigénynek megfelelően mozognak is
A T-Hybrid rendszerrel felvértezett 911 nem akar másnak látszani, mint ami. A villanymotor egyetlen métert sem tujda önállóan mozgatni a karosszériát, ellenben a gyorsulásnál sokat segít. Talán mondani sem kell, de a 911 továbbra is farmotoros, csupán a parányi akkumulátor kerül az autó elejébe
12,6 colos digitális műszeregység és 10,9 colos központi érintőképernyő kerül az autó utasterébe
Egyelőre csak 8 fokozatú automata váltóval kínálják, 2026-ban viszont elérhetővé válik a kézi is
Szokni kell még az autó oldalán a T-hybrid feliratot