Erre varrjunk gombot: olcsó almárkát hozna az Opel
A Chevrolet ment a levesbe, most viszont új márkán gondolkoznak Opelék
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hivatalos bejelentés még nincs, de nagy a mozgolódás az Opelnél az egykori Chevrolet-vásárlók megnyeréséért. Nekik is kéne egy Dacia.
Az Adam kicsiként sem olcsó, ellenben divatos és individualizálható. Egy olcsó almárkával pont az ellenkezőjét kínálhatná, még több vevőt érhetne el az Opel
Állítólag az Opelnél olcsóbb almárka irányítását a Cadillac európai értékesítéséért és a Chevrolet oroszországi hálózatáért is felelős Opel Group GmbH kapná meg. Joggal vetődik fel a kérdés, hogy nem lett volna egyszerűbb és sokkalta olcsóbb a Chevrolet olcsó autóként megtartása? Az Opel számára valószínűleg igen, ám a márkanévért aggódó amerikaiaknak nem feltétlenül.