Ez lehet Magyarország Autója jövőre? Opel Astra villámpróba

Fizetett hirdetés

Elég jó ajánlat? Opel Astra 1.4 Turbo Best

Elstartolt a Magyarország Autója díj, a nevezettek között az Opel Astra is szerepel, a tesztautó pedig rávilágított, nem csak ezért érdemes megnézni.

Nem egy friss modell az Astra, már a legfrissebb K generációval sem, ami 2015 ősze óta van velünk, maga az Astra pedig immár 28 éve, hiszen az első, a Kadett sorát folytatva F betűkóddal érkezett és Szentgotthárdon is gyártott Astra 1991-ben debütált. Az Astra ma is a "miénk" egy kicsit, hiszen motorjai Szentgotthárdon készülnek. Így aztán csöppet sem meglepő, hogy az Opel is nevezett az Autós Nagykoalíció által életre hívott Magyarország Autója 2020 díjra az Astrával, ami nem mellesleg a 2016-os Év Autója is volt. Miként arról már beszámoltunk, a zsűriben én is benne vagyok, s bevallom, bár bőséggel járt nálunk tesztautó az Astrából, ez egy olyan autó, amiből feltétlenül kívántam egy emlékeztetőt. Nyilván lett volna importőri tesztautó is, de egyrészt egyszerűbb volt irodánktól a Váci úton tovább menni a Schiller Opelig, másrészt olyan autót kívántam, amilyet az emberek vesznek. Ilyet is kaptam, most leginkább az árlistán "120 év" fedőnévvel mutatott, de valójában a márka 120 éve kapcsán kiadott Best limitált szériát viszik, ugyanis tényleg ez éri meg a lehető legjobban az Astrából (is). Az alap Enjoy szinthez mérten 250 ezer forint a Best felára, ami pedig a tesztautó motorját illeti, a 125 lóerős, már négyhengeres 1,4-es kőkemény 10 ezer forinttal kerül többe a belépőnek számító háromhengeres, 1,0 literes, 90 lóerősnél. Igaz, utóbbihoz alapáras az 1,4-eshez 80 ezer forintért adott Stop/Start rendszer, viszont már alapáron 6 fokozatú váltós. Ez az 1,4-es amúgy Stop-Start nélkül is bőven szerethető, nincs alapjárati rezonancia, amit palástolni kellene, a gázreakció is elég élénk, s nyomatékhiány sincs alul, 2000/perctől már a 245 newtonméteres csúcs is megvan. Az Astra ezzel a motorral kerek egész. A K széria a J után az Opel tömegcsökkentési offenzíváját hozta, így ez az autó például már csupán 1,2 tonna, ami teljesen normális érték egy 4,37 méter hosszú, ülésdöntés nélkül is 370 literes csomagteret, előtte pedig tágas utasteret adó kompakttól. Ha nagyon akarjuk, a 100-as sprint megvan 9,2 másodperc alatt, a végsebesség 205 km/óra, amivel az átlagnál dinamikusabb. Minderről kívülről semmi sem árulkodik, már a Turbo felirat sincs ott a csomagtérajtón, hiszen ma már minden Astra turbós. Ami pedig a dinamikát illeti, nem is a 100-as sprint a lényeges itt, hanem az, hogy a motor erejére biztosan lehet számítani, így a 6 fokozatú, opelesen kissé hosszú úton járó, de precízen vezetett váltót nyugodtan fel lehet pakolászni. A motor élénk, a futóműből pedig csöppet sem hiányzik az adaptív lengéscsillapítás, ami eddig talán az összes tesztautóban benne volt. Ez a "polgári" Astra éppen elég stabil, de a kommersz, 205/55 R16 abroncsokkal a csillapítása is korrekt, a hátsó csatolt lengőkaros futóművet itt is Watt-rúd teszi biztosabbá. Ahogyan az az Opelnél megszokott, a 2015-ben érkezett Astra egy elég biztos bázis volt, ma sem tűnik öregnek, viszont az igaz, hogy önmagában nincs túlzottan olyan jellemzője, amivel kiemelkedne a nagyon is sűrű és pezsgő, a SUV modellek után ma is a legnagyobb példányszámot képviselő kompakt szegmensből. Persze az Opelnél sem féleszűek ülnek, tudják ők is, hogy szükség van olyanra, s nyilván ezért született meg a Best széria, amit limitáltnak mondanak ugyan, de az szinte biztos, hogy az idei évben elérhető lesz. Ahogyan már írtam, az alap Enjoy szinthez mérten ez 250 ezer forint felárat jelent csupán, ami eléggé jelképes ahhoz mérten, hogy mi mindent kapunk tőle. A Best esetén sok más mellett alap például a felármentes metálfényezés, a 16 colos felniszett (ami 100 ezer forintért könnyűfém), a LED menetfény és az első ködfényszóró is. Tárolós, tologatható könyöktámaszt, automata fényszóró- és ablaktörlő-kapcsolást, tempomatot, kétzónás automata klímát és fűthető üléseket, plusz fűthető kormányt is kapunk. De még tolatókamerás, Apple CarPlay és Android Auto funkciós, 7 colos érintőkijelzőt is az Opel 4.0 IntelliLink rendszerével, USB- és Bluetooth-csatlakozással, valamint első-hátsó parkolóradart, elektromosan állítható és fűthető külső tükröket és elektrokróm belső visszapillantót is. Mindezt ráadásul 5 év garanciával adja az Opel.

Ha az árelőnyt nézzük, az 5 199 000 forintos Astra 1.4 Turbo Best 1,38 millió forintnyi kedvezményt ad, amivel már elég bajnok a kategóriában.

Kompakt modellt választva mindenképp érdemes adni egy esélyt az Astrának! Mint minden egyéb szóba jöhető modellt, őt is ki kell próbálni, a Schiller Opelnél például ez a konkrét tesztautó is elérhető. Darkmoon kék metálfényezése elegáns, de nem túl izgalmas. Olyan is van persze a palettán, a "You Drive Me Crazy" pezsgőmetál árnyalat például nevével is szenzációs, de szerintem egy Astrát is meglepően vagánnyá varázsol. És döbbenet, de az Astra Best árában az is benne lehet. A címben feltett kérdésre a válasz tehát egyértelmű igen, ilyen ellátmánnyal kifejezetten jó bolt az Astra Best.
Árak
Tesztmodell alapára
5 199 000 Ft (2019.06.01.)
Tesztautó ára
5 329 000 Ft (2019.06.01.)
Műszaki adatok
Hengerűrtartalom:
1399 cm3
Teljesítmény:
92 kW (125 LE) 4000-5600 1/min-nél
Nyomaték:
245 Nm 2000-3500 1/min-nél
Gyorsulás 100 km/h-ra:
9,2 s
Végsebesség:
205 km/h
Gyári vegyes fogyasztás:
6,1 l/100km
Méretek
Hosszúság:
4370 mm
Szélesség:
1871 mm
Magasság:
1485 mm
Saját tömeg:
1203 kg
Össztömeg:
1820 kg
Tengelytáv:
2662 mm
Karosszéria-kivitel:
ferdehátú
Csomagtér:
370 l
Motor és váltó
Motor:
Benzin
Hengerűrtartalom:
1399 cm3
Hengerek/szelepek száma:
4/16
Sebességváltó:
manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték:
245 Nm 2000-3500 1/min-nél
Teljesítmény:
92 kW (125 LE) 4000-5600 1/min-nél
Menetteljesítmény
Végsebesség:
205 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra:
9,2 s
CO2-kibocsátás:
141 g/km
Gyári vegyes fogyasztás:
6,1 l/100km
Fogyasztás a használónál:
7,9 l/100km
Fizetett hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2019.06.01. at 23:50
    Permalink

    Ez valóban egy kiváló ajánlat. Nagyon jó ár/érték arány. Ami kell benne van. Nem nagyon van jobb ajánlat a kategóriában. A kombi is kijön 5,79 millióból, és tényleg nem nagyon kell mást beikszelni az árlistán. Nekem a start/stop sem kellene, a jelenlegi kocsimon is mindig kikapcsolom. Ha véletlenül elfelejtem, kicsit mindig “meghalok” amikor indít, sajnálom a motort.

  • 2019.06.02. at 07:32
    Permalink

    Hehe, a 100e forintos Astra felniszett minimálisan különbözik csak az alapból könnyűfémmel adott 308 16 colos Quartz fantázianéven futó felnijeihez képest: tükrözték az ívet, illetve a csavarvédő kupakok kaptak más színt.

    Így kell újra feltalálni a meleg vizet konszernen belül, majd eladni extraként.

  • 2019.06.02. at 11:16
    Permalink

    Véleményem szerint is jó ajánlat!!! Már egy ideje figyelgetem a teszteket és szóvá is tettem hogy irgalmatlan drágák némely gyártó kompakt modelljei. Itt az ár érték arány teljesen rendben van. Ezt a modellt ezen az áron talán halandó ember is meg tudja venni úgy hogy nem szívja a fogát! Ellenpélda: a Toyota Corolla ( igaz hibrid de akkor is ) a múltkori tesztből közel 12m Ft. 2 db. Ilyen astra kijön az árából!!! Nevetséges. ( semmi bajom a toyotával nekem is van egy avensis ) Elvakult környezettudatosság kell ebben az esetben… az életben nem spórolj a vissza az árkülönbözetet senki az üzemanyagok. Még a Toyota jobb értéktartása,minősége, megbízhatósága sem kompenzálja….

    • 2019.06.02. at 14:11
      Permalink

      A Toyotánál nem a hibridet kell hasonlítani, hanem a turbo benzinest. Az új Corollát kisebb és gyengébb benzinessel lehet csak megvenni (1.2T 114 LE). Ráadásul legalább a második (Selection) felszereltségi szintet kell megvenni ahhoz, hogy benne legyenek azok az extrák, mint az Astrában, ehhez jön még a metálfény, így legalább 1,3 millióval drágább, mint az Astra. Ez nagyon sok, ráadásul az Astra sokkal jobban is néz ki.

    • 2019.06.02. at 20:14
      Permalink

      Dehogy nem kompenzálja. Csak a nem a magyar mentalitás esetében. Itt az olcsó az olcsó, más nem számít. Újonnan még oké, de majd használtként megváltozik pár ember véleménye. Meg aztán, a Toyota még jó pár év múlva is érni fog valamit, míg az Opel… Mondom ezt úgy, hogy volt Opelem.

    • 2019.06.02. at 21:11
      Permalink

      “Ellenpélda: a Toyota Corolla ( igaz hibrid de akkor is ) a múltkori tesztből közel 12m Ft.”
      Az nem ellenpélda, hanem egy 180 lovas, hibrid kombi a legmagasabb felszereltséggel és azon felül minden rendelhető extrával. Az ötajtós 1.2T lesz ennek az Astra-nak a konkurense.

      Kínálati árak a hahu-n:
      Astra 1.4T Best 5,099M-tól
      Corolla 1.2T 5,36M-tól
      “2 db. Ilyen astra kijön az árából!!! ” Nem úgy néz ki.
      A felszereltségben jelentős különbségek vannak, a Toyota alapáron adja a hárombetűs biztonsági extrákat (HAC, PCS, LDA, RSA, SWS, eCall, LTA, ASL) ez az Opelhez 350 ezer, valamint LED fényszórókat (Opel : 430 ezer). Ezekkel együtt az Astra 5,9M, annyiért el lehet hozni a Corolla Comfort-ot. Talán 500e forint árkülönbség lehet két egyformára konfigurált kocsi között, de tévedhetek.
      3 évesen így néznek ki a benzines kocsik hahu-n:
      Astra 2,9M-tól, átlag 3,5M
      Auris 3,8M-tól, a közepe 4M
      Corolla 4,1 M-tól, átlag 4,3M

      Számokat írtam, nem az egyes autókat minősítettem, mielőtt valaki ilyesmivel jönne.

      • 2019.06.02. at 23:42
        Permalink

        Mindenkinek más a fontos a felszereltségnél. Őszintén szólva a 3 betűs szavakból egyikről sem tudom, hogy mit jelent, talán az eCall az a vészhívás lehet, de a többiről fogalmam sincs. Az ABS-t még tudtam 🙂 de manapság ahány márka, annyi rövidítés. Sokan pl. teljesen oda vannak a tempomatért, nekem a harmadik olyan kocsim van, amiben van tempomat, de soha nem használom. Amikor először volt kipróbáltam, de ennyi. A jelenlegi kocsimban pl. nincs emelkedőn visszagurulás gátló, az előző kettőben volt, nagyon mérges vagyok. Mivel nem saját kocsi nem én állítom össze az extralistát, de azért a benzinkártyával kompenzálnak 🙂
        Szóval ami nekem kell, az kb. a digitklíma, az első hátsó parkolóradar grafikus kijelzéssel, a bőrkormány, elektromos tükör, kormányról (vagy kormány alól lásd: franciák) vezérelhető rádió, fűthető ülés, fedélzeti számítógép, metálfény.
        Ha megnézem az árlistát, a Toyota Corolla 1,2 T esetében a digitklíma a Comfort felszereltségnél kezdődik, ennek az ára pedig 6,45 millió Ft. A metálfénnyel 6,6 millió (5 ezer híján), ebből van akciós edvezmény 300 ezer Ft, az 6,3 millió Ft.
        Akárhogy nézem, az Opel sokkal jobb áron van és nem mellesleg egy nagyobb, erősebb, nyomatékosabb motorral. Nekem az Astra sokkal jobban is tetszik. De nyilván mindenki azt vesz, amit akar, ami tetszik neki.

        • 2019.06.03. at 09:48
          Permalink

          Én is csak bemásoltam a rövidítéseket, nem vagyok képzett ideológiailag, hogy mit jelentenek, sőt, továbbmegyek : nekem is az Astra felszereltsége lenne a megfelelőbb (a tempomatot kivéve, anélkül nem használok autót), ha ilyen autót keresnék.
          Az árakat a hahu-n néztem, ott a legolcsóbb Corolla 5,36M (5,9M helyett), az 9,2% kedvezméy, az Astra-ból egy merész 50e forintotos rabattot kínálnak az 5,15M-ból.
          Az autókról nincs véleményem, mert egyiket sem próbáltam, csak fentebb írta valaki, hogy 2 db Astra-t lehet venni egy Corolla árából, ez meg átlépte az ingerküszöbömet.
          Tovább árnyalja a képet az értékvesztés, nézd meg a 12 éves autókat, 1,1M-ig 62 db benzines Astra van a hahu-n, míg Corolla egyáltalán nincs annyiért.

          • 2019.06.03. at 17:39
            Permalink

            Ezekbe az akciós árakba – pár éve – én is belefutottam. Kb. akkor érvényesek, ha egyszerre vagy alapítvány, őstermelő és katolikus pap, és olyan Húsvét hétfőn születtél, ami péntek 13-ra esett. De ha minden stimmel, akkor is legalább 12 autót kell venned hozzá.
            Szóval érdemes a kereskedésekben megkérdezni, hogy a hírdetéshez milyen apróbetűs megjegyzés tartozik.
            Én a tempomatot azért nem használom, mert Magyarországon szerintem csak az M6-oson lehet normálisan, mert ott van olyan, hogy 20 km-en át két autót látok. Reggel az M1-M7 bevezetőn nem sok hasznát venném. Amikor autópályán próbáltam, akkor meg azt vettem észre, hogy sokkal nagyobb odafigyelést igényel, hogy kézzel kell beavatkoznom, a lábam meg “magától tudja a dolgát”. Nemrég teszteltem egy távolságtartós tempomatot egy Jaguáron, ott maga a kereskedő mondta, hogy Pesten nem nagyon lehet használni, mert ha a legkisebb távolságra állítod, akkor is bemennek eléd, mert simán befér egy kocsi.

  • 2019.06.03. at 13:03
    Permalink

    A hibrid Corolla ( csúcsváltozat ) árából 2db ilyen Astrát lehet venni… ez továbbra is igaz, mint ahogy az is hogy 2db alap közeli 1.2T corollát is… arra akartam rávilágítani, hogy igen drága mulatság a hibridezés! Kizárt dolog, hogy a hibridség kompenzálja fogyasztásban, értéktartásban,stb. ezt a felárat! Ehhez bizonyos mértékű elfogultság kell a környezetvédelem terén, hogy valaki ennyivel több pénzt költsön ugyanolyan kategóriás hibrid kocsira. Nem vagyok környezetvédelem ellenes mielőtt ezt elsüti valaki!!!

  • 2019.06.03. at 18:22
    Permalink

    “Kizárt dolog, hogy a hibridség kompenzálja fogyasztásban, értéktartásban,stb. ezt a felárat!”
    Mennyi a felára a hibridnek egy hasonló teljesítményű automatához képest?
    2-3 liter megtakarítással számolva, 200e km-en mennyit spórol egy hibrid?
    Hallottál-e olyanról, hogy valakinek kuplungot, kettős tömegű lendkereket, indítómotort, esetleg turbót kellett cserélni a kocsiján?
    Szerinted a taxisok elszánt környezetvédők? Ha nem, akkor miért jár az össes bécsi személyszállító, meg már a pestiek jó része is hibriddel?

    “A hibrid Corolla ( csúcsváltozat ) árából 2db ilyen Astrát lehet venni… ”
    Ahogyan az Astra kombi (csúcsváltozat) árából is.

    • 2019.06.04. at 00:58
      Permalink

      Azért a hibridek is van árnyoldala…. pl. Szarul megy, gyorsítás közben nyúlós érzet + ilyenkor hangos, a motorikusan azért hajlamos az olajfogyasztásra ( nem ritkán 150e km- nél 0.5-1l/1000km. ) igaz ritkábban, de cellazárlat stb. Az általad említett fogyasztáselőny max. városban mérhető, országúton kb. egál, sztrádán lehet még többet is eszik. Szintén az általad említett alkatrészekről: azért ezek 150e km előtt ritkán mennek tönkre, de tegyük fel hogy cserélni kell mindent ( ennek esélye azért kevés ) számoljunk bátran és mondjuk hogy ráköltünk 1m. Ft-ot. Nem ennyivel drágább újonnan a hibrid! és akkor még a hibriden nem ment tönkre semmi. Városban van létjogosultsága ezt aláírom, főleg a fogyasztás miatt + álló helyzetben nem szennyez. De azért drága spórolás ez a vételár miatt. ( taxisok esetleg kivételek, ha pár év alatt rengeteget mennek városban, a 2-3l fogyasztáselőnyön megtérülhet a dolog )

      • 2019.06.04. at 08:08
        Permalink

        “Azért a hibridek is van árnyoldala…. pl. Szarul megy”
        Avensis 1.8 aut. 1475 kg, tengelytáv 2700 mm 147 LE 0-100 : 10,4 átlagfogy. 5,08 l
        Prius 3 1.8 hibrid 1445 kg, tengelytáv 2700 mm 136 LE 0-100 : 10,4 átlagfogy. 8,67 l
        “gyorsítás közben nyúlós érzet” Mert nem bólogat? Az kell a gyorsuláshoz?
        “ilyenkor hangos” Hány decibellel hangosabb egy nyelezett nem hibridnél?
        “motorikusan azért hajlamos az olajfogyasztásra” Prius 3-nál nem jellemző, megfelelő karbantartás mellett. Prius 2-nél inkább : “A II-es priusoknál magasabb futás esetén bevett dolog az olajfogyasztás. Az szervizek tapasztalata alapján főleg a szelepszár szimmeringek kopása, öregedése okozza, de gyakori az olajlehúzó gyűrűk letapadása is (kiváló magyar üzemanyag, nem megfelelő olaj választása, olajcsere hanyagolása) forrás : toyotaclub.
        Vicces amúgy egy Opel reklám alatt említeni az olajfogyasztást :-))))))
        “Az általad említett fogyasztáselőny max. városban mérhető” Zöld kollégának küldtem ugyan a képet, de neked is megmutatom : https://kepkuldes.com/image/HEBrrc
        Az elmúlt 6824 kilométer átlaga egy 9 éves, szar Prius-tól, (számolj rá még 2,5 decit, annyival több ment bele). Ebben van 3000 km autópálya is.
        “Megnéztem az árakat a hahun. Új autók: Astra Enjoy 1.4T 150le AUT. 5.79m Ft.”
        Megnéztem én is : TOYOTA AURIS 1.8 HSD Live (Automata) 136 LE Készletről 5,799M.
        György helyesen említette, hogy inkább az Auris-hoz korrekt az Astra-t mellétenni.
        “és akkor még a hibriden nem ment tönkre semmi” Az általam említettek közül biztos nem fog, a hibrid alkatrészekre pedig hosszú és nagyvonalú garancia van, az akkura pl. 10 év, kilométermegkötés nélkül.

        Még egyszer : jó kínálat az Astra, biztosan jó kocsi is, csak sokan vannak eltévedve a hibridek kapcsán, jellemzően olyanok, akik közelről még nem láttak olyat. A Toyota nyugat-európai eladásainak 61%-a hibrid, ennyien aligha tévednek.

    • 2019.06.03. at 22:18
      Permalink

      Lehet, nem tudom, mert Aurist még nem akartam venni. Mi pár éve egy Cliot vettünk, egyetlen forintot sem engedtek a listaárból. Tényleg akkor kaptam volna pár százezret, ha őstermelő vagyok, vagy ha egyházként flottát veszek. Mivel egyik sem voltam, nem volt kedvezmény. Elmentem egy másik kereskedésbe, de ott is ugyanaz volt a helyzet. Így nem variáltam, megvettem.
      Egyik – ma már nyugdíjas – rokonomnak régóta mindig japán autója volt. Már a 80-as évek elején külföldön dolgozott, akkor Hondával járt, később több Corollája is volt. 2008-ban jött a váltás ideje, akkor cserélte a békalámpást. Aztán megjelent egy Octaviaval. Megkérdeztem tőle a miértet. Azt mondta, hogy 1 millióval olcsóbb volt, mint egy hasonló felszereltségű Corolla. Idén tavasszal ismét cserélt, most ilyen Astrát vett. A minőséggel soha nem volt problémája egyik kocsinál sem. Szóval igazából az számít, hogy ki mit szeretne venni, mi a fontos a számára. Van akinek csak a pénz számít, van aki ragaszkodik egy márkához, van aki egy extrához, vagy egy felszereltséghez, van aki csak automata váltóst venne, van aki csak manuálisát, volt olyan kollégám, aki azért vett Polo helyett Golfot, mert a felesége egy színhez ragaszkodott, de a Polot nem gyártották abban a színben, csak a Golfot, stb. Szóval mindenki különböző. Ezért is tud működni sok-sok gyártó 🙂

      • 2019.06.03. at 22:35
        Permalink

        Olyat még nem hallottam, hogy nem lehet alkudni egy autó listaárából, a legdurvább a Jazz volt, ahol a 90 ezer forintos metálfényt engedték volna el és azt komolyan gondolták. Szerintem kiegyezhetünk abban, hogy jó ajánlat az Astra, csak azon a “kétszer annyiba kerül a Corolla” féle hülyeségen akadt meg a szemem.

        • 2019.06.05. at 11:24
          Permalink

          Pedig létezik. Néhány éve a Logan kombi és a Fabia kombi között vacilláltunk. A Daciából egy forintot sem akartak engedni, még egy gumiszőnyeget sem adtak volna bele ajándékba, a kicsi árrésre hivatkozva. Sőt, tesztautó sem volt… Végül a 4,4M-s Fabia kombit pedig el tudtuk hozni 4,05M-ért…

        • 2019.06.05. at 15:35
          Permalink

          A Hondánál eddig mindig véresen komoly arccal adták át a legsóherebb kedvezményt, mint a létező legjobb ajánlatukat (pl valami 6% kedvezményre tettek még 2%-ot bevezetési akcióként). Szerintem ezt a faarcot tanítják nekik valahol 🙂

  • 2019.06.03. at 18:31
    Permalink

    Mire megválasztják az év autójának, már ki is fut ez a modell. Éppen ezért ilyen kedvező az ára is.
    Namármost egy kifutó széria árát összehasonlítani egy új típuséval (pl új Corolla) kissé ellentmondásos lett. Ha 2016-ban hasonlították volna össze az új 1,6 literes benzines K Astra árát a 2016-os 1,6 literes benzines Corolláéval, akkor meg fordított eredmény jött volna ki.

  • 2019.06.03. at 18:32
    Permalink

    Mire megválasztják az év autójának, már ki is fut ez a modell. Éppen ezért ilyen kedvező az ára is.
    Namármost egy kifutó széria árát összehasonlítani egy új típuséval (pl új Corolla) kissé ellentmondásos lett. Ha 2016-ban hasonlították volna össze az új 1,6 literes benzines K Astra árát a 2013-as 1,6 literes benzines Corolláéval, akkor meg fordított eredmény jött volna ki.

Vélemény, hozzászólás?