Fejlődik az Alpine, itt egy másodiknak nevezhető modell!

Ha nem lenne elég sportos az A110, itt az Alpine A110S

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Könnyebb, erősebb, keményebb az Alpine második új modellje. Az A110S annyival másabb az alap sportautónál, hogy bevallásuk szerint is egészen más karakter jellemzi a karbontetős modellt.

Második modellnek is nevezhetjük az Alpine új autóját, mely az A110S névre hallgat. Az új francia sportkocsi a feléledt márka első modelljének erősen feljavított változata, melyet már külsőre könnyen meg tudunk különböztetni. Az emblémákat feketére fényezik, a C-oszlopon karbon betéteket kapott a kis zászló jelvény, feketék a 18 colos könnyűfém felnik és Michelin Pilot Sport 4 gumikat húznak rájuk. Az A110S fényezése akár matt szürke is lehet, teteje karbonszálas műanyagból is készülhet, mely 1,9 kilóval könnyebb az alap lemeztetőnél.
Hirdetés
Az utastérben is találunk egyedi megoldásokat, főként karbonszálas kiegészítőket, de ami az igazán fontos, azok a technikai változások. A Renault Sport 1,8 literes turbómotorját 292 lóerőre húzták, amivel 4,4 másodperc alatt képes letudni a 100 km/h-s sprintet. A rugók 50%-kal keményebbek az A110-hez képest, a stabilizátorrudak pedig pont kétszer annyira feszesek. Az Alpine főmérnöke szerint alaposan megváltozott ezzel az A110, egészen más autót kaptak, ami közelebb áll egy versenyautó viselkedéséhez, de a mindennapi használatban is ugyanannyira bevethető maradt.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2019.06.18. at 16:49
    Permalink

    Nem értem az egész cikk hangvételét.
    “Fejlődik”, egy bxxott jó kocsit hoztak ki mindenki áradozik róla, épp sportkcsiként kenterbe veri a konkurens Porsche 718-ast. Sportosságban és a kihegyezettségben nincs hova már fejlődni.
    Ahol meg igen (kifonomultság, luxus, árértékarány) azt a kibic újságírtók meg ritkán szokták kifogásolni.

    Szóval nem áértem a cikk hangnemét.

    Hoztak most egy még drágább még kihegyezettebb változatot, mondjuk ez várható is volt, bár én jobban vártam egy olcsóbb belépő változatot.
    Viszont a hét híre hogy kijött a 718 hathengeres boxerrel, ami megint egy újabb dimenzió az amúgy is kiegyenslyozottabb és sokoldalúbb modell palettáján.

    Közben tervezik egy SUV modell beindátását is (vagy csak tervezték, pár hónapja nem olvastam róla), ami tényleg tovább fejlesztés (valszeg sokszorozná az eladási számokat).

Vélemény, hozzászólás?