Földműveseknek készül a terepjárósított Volkswagen Polo
A rossz utakra készült VW a Polo Robust nevet kapta
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A brazil piacon mutatkozik be a keményebb Polo, a kisautót ezzel az átalakítással mostohább körülményekre készítik fel, mint arról a német mérnökök valaha is álmodtak.
Komoly terepjáró így sem lesz a Polóból, de arra jó, hogy hepehupás földúton eljusson a szántóföldig
Könnyen takarítható beltér is kérhető, a motor klasszikus szívóbenzines
A kerekek 15 colosak, ballonos gumikkal ez a legjobb választás az offroad felhasználáshoz
Vagányabb lett a Polo ezzel a hasmagassággal, rossz utakra, magas padkákkal és fekvőrendőrökkel tűzdelt várásokban sem lenne hátrány ez a felépítés
Minden brazil TSZ-tag egységesen 165 centi magas, hogy nincs szükség állítható fejtámlára? Ha ez a legeslegolcsóbb modellek egyike a piacon akkor talán elmegy, de ha mezőgazdaságnak marketingelik akkor pont ez lenne az első kiegészítők egyike ami szükséges. Ja, de persze robusztus – így ha nincs külön fejtámla, nem lehet letörni vagy elhagyni…