Frankfurt 2011: praktikusnak tűnik a Subaru XV

Subaru XV, a kompakt SUV

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A formát nem bonyolították túl, a futurisztikus dizájn helyett inkább a praktikusságra helyezték a hangsúlyt.

A Nissan Qashqai vadászterületére merészkedett a Subaru a 4 450 mm hosszú, 1 780 mm széles, és 1 570 mm magas, 2645 mm tengelytávú XV kompakt crossoverrel.
A feltűnősködéstől mentes, Foresternél személyautóbb, de az Outbacknél terepjáróbb ötszemélyes modell 1,6 és 2,0 literes benzinmotorokkal, valamint az Európának fejlesztett, és gyorsan népszerűvé vált kétliteres boxer dízellel kerül piacra. Kapható lesz hozzá Lineartronic elnevezésű, fokozatmentes CVT-váltó és automata start-stop rendszer, melyek alkalmazása a fogyasztás, illetve a károsanyag-kibocsátás drasztikus csökkenéséhez vezet.
A visszapillantó tükröket az ajtópanelekre helyezték, ezzel jelentősen csökkent a holttér mérete, és az autó hátsó ablakát is úgy alakították ki, hogy a lehető legjobb kilátást biztosítsa hátrafelé. Az XV alapfelszereltségébe hét légzsák (köztük vezetőoldali, térdet védő) és vészfék-asszisztens funkcióval is felszerelt VDC menetstabilizátor is tartozik.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?