Frankfurt 2011: praktikusnak tűnik a Subaru XV
Subaru XV, a kompakt SUV
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A formát nem bonyolÃtották túl, a futurisztikus dizájn helyett inkább a praktikusságra helyezték a hangsúlyt.
A Nissan Qashqai vadászterületére merészkedett a Subaru a 4 450 mm hosszú, 1 780 mm széles, és 1 570 mm magas, 2645 mm tengelytávú XV kompakt crossoverrel.
A feltűnÅ‘sködéstÅ‘l mentes, Foresternél személyautóbb, de az Outbacknél terepjáróbb ötszemélyes modell 1,6 és 2,0 literes benzinmotorokkal, valamint az Európának fejlesztett, és gyorsan népszerűvé vált kétliteres boxer dÃzellel kerül piacra. Kapható lesz hozzá Lineartronic elnevezésű, fokozatmentes CVT-váltó és automata start-stop rendszer, melyek alkalmazása a fogyasztás, illetve a károsanyag-kibocsátás drasztikus csökkenéséhez vezet.
A visszapillantó tükröket az ajtópanelekre helyezték, ezzel jelentÅ‘sen csökkent a holttér mérete, és az autó hátsó ablakát is úgy alakÃtották ki, hogy a lehetÅ‘ legjobb kilátást biztosÃtsa hátrafelé. Az XV alapfelszereltségébe hét légzsák (köztük vezetÅ‘oldali, térdet védÅ‘) és vészfék-asszisztens funkcióval is felszerelt VDC menetstabilizátor is tartozik.
Impreza orr, 220 mm-es szabad magasság, nyomtáv elöl-hátul 1 525 mm. Az összkerékhajtás szimmetrikus, ahogy a márkától az évek során megszokhattuk
A feltűnÅ‘sködéstÅ‘l mentes, Foresternél személyautóbb, de az Outbacknél terepjáróbb ötszemélyes modell 1,6 és 2,0 literes benzinmotorokkal, valamint az Európának fejlesztett, és gyorsan népszerűvé vált kétliteres boxer dÃzellel kerül piacra. Kapható lesz hozzá Lineartronic elnevezésű, fokozatmentes CVT-váltó és automata start-stop rendszer, melyek alkalmazása a fogyasztás, illetve a károsanyag-kibocsátás drasztikus csökkenéséhez vezet.
Praktikus nagyméretű ajtók, szerencsére kevés műanyag koptatócsÃk a karosszérián
A visszapillantó tükröket az ajtópanelekre helyezték, ezzel jelentÅ‘sen csökkent a holttér mérete, és az autó hátsó ablakát is úgy alakÃtották ki, hogy a lehetÅ‘ legjobb kilátást biztosÃtsa hátrafelé. Az XV alapfelszereltségébe hét légzsák (köztük vezetÅ‘oldali, térdet védÅ‘) és vészfék-asszisztens funkcióval is felszerelt VDC menetstabilizátor is tartozik.