Gyengébb, de tisztább a friss Opel Insignia GSi
A szén-dioxid elleni harcból az Insignia sportváltozatának is ki kellett vennie a részét
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Friss külsőt és újra elérhető sportváltozatot hozott 2020 az Opel Insignia számára. A kényszerszünetre küldött csúcsmotor kevesebb lóerővel, de takarékosabban tér vissza.
Kategóriájában nem számít kiemelkedően soknak a 230 lóerő, de a szigorodó kibocsátási normák miatt be kellett áldozni néhány lovat
A kombi mellett ferdehátúként is kapható lesz a GSi, váltóból kilencfokozatú automata lesz a sportváltozatban
Belül sportülések emlékeztetnek, hogy nem egy sima Insigniában ülünk, ezen kívül nincs sok sportosság a beltérben
A motor maradt kétliteres, de a korábbi 260 lóerős teljesítményből csak 230 maradt, ezt viszont fogyasztáscsökkentéssel kompenzálja az Opel.
A CO2 kibocsátás kilométerenkénti 199 grammos értéke 161-re csökkent, a régi (NEDC) ciklus szerinti kombinált fogyasztás pedig 8,7 liter helyett immár 6,9 liter, a pontosabb WLTP szabvány szerint 8,3 – 8,5 liter az Insignia 100 kilométerenkénti vegyes fogyasztása. A GSi esetében a váltó kilencfokozatú automata lehet, az összkerékhajtás és a nyomatékszabályzás is alapáron jár.Adaptív futómű, négykerékhajtás és Brembo fék alapáron jár az Insignia GSi-hez, az árról még nincs információ