Hosszú csata után végre szakíthat a Suzuki és a VW

Hivatalos: véget ért a Suzuki és a Volkswagen együttműködése

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az autóipari együttműködések közül sem mind végződik közös sikerrel és megelégedéssel. A Suzuki-Volkswagen csörte több év után ért véget.


A Suzuki és a Volkswagen halva született együttműködése régi vakfolt az autóipari együttműködések térképén. Végül a Suzuki egy választottbírósági határozat eredményeképp végre kiszállhatott a megromlott kapcsolatból. Jó rég, még 2009-ben a német Volkswagen és a japán Suzuki megállapodott kisméretű, takarékos városi autók közös fejlesztéséről. Ezzel egy időben a Volkswagen megszerzett 19,9 százalékot a Suzukiból és a japánok is vettek néhány német részvényt, igaz csak 1,5 százalékot. Az egyesség felrúgásának értelmezte a Volkswagen, amikor a Suzuki a lejárt General Motors egyezség után is még az abban szintén részt vevő Fiattól akart dízelmotorokat venni.
Hirdetés


A Suzuki veszélyeztetve érezte saját függetlenségét, most örülhet, mert a Volkswagennek a döntés értelmében el kell adnia a japánok vállalatában szerzett részesedését. Cserében a Suzuki is piacra kell dobja VW részvényeit, hiszen megszegte a korábbi megállapodásban szereplőket. A Volkswagen közleményében üdvözölte a megszületett döntést, mivel a Suzuki keresetében még ők szerepeltek szerződésszegőként. A Volkswagen várakozásai szerint nyerni fog az ügy lezárásán, mind a bevételei, mind a cég likviditása tekintetében.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Egy újabb jómadár? Kempi idehozta az egész sleppjét, de valahogy csak megbírkózom veletek…tyű, azért feladjátok a leckét, tudjátok? Csodálkozzál rajta, biztos olyankor marha értelmes fejet vághatsz. Csatolj már egy fotót! Engem is nagyon meglep, hogy az Alfa(ami arra épít, hogy szarok az autóink, de a hülye tulaj majd szerelmes lesz belé, és elnézi neki az állandó lerobbanásokat), a Fiat(ahol jelenleg lehet venni 500-ast, meg 500-ast, meg még esetleg 500-ast…ja, és van még az 500-as) hogy a túrósba működhet még egyáltalán? Vagy az Opel, amit már többször temettek de mindig túléli. Nem beszélve a Jagről meg a Landyről.
    A Suzuki termel és elvan, mint a befőtt. Szerencsére nem te vagy a vezetője. Ha már itt tartunk, hallottad, hogy a VW-nek új vezetője van? Úgy hívják, hogy “Pötsch”! Komolyan, nézz utána! Egy jó nagy “Pötsch”! Majd ő mindent elrendez és elintéz, mert ő a rendező és az intéző!:)

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Veled beszélgetni? Nem egy ligában játszunk, ha érted, mire gondolok(segítek: nem foci)…foglalkozz azzal, hogy javíts az itteni megítéléseden, próbáld feltornászni a béka segge alól valahogyan, mert nem csak nekem vagy a bögyömben, ahogy a különböző kommentposztokat olvasgatom. A nickneved egy szitokszó itt, olyan, mintha azt mondanám, hogy k…a a…d. Érted. Fordíts hátat a sötétségnek és fordítsd a fejed a fény felé. Csak meg ne vakulj(mert akkor nem tudsz majd több f…ságot idehordani). És azért azt mindenki sajnálná:)

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    esztelen kempelen

    Látom megint ontod a hülyeségeidet.
    Vigyázz ezzel a kopasszal, mert megint össze fogsz keveredni és azt sem tudod mit mikor írtál.
    Tudod nincs elég eszed hozzá. Csak figyelmeztetlek. 🙂

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    A kiigazításnak van alapja, de a másik oldalnak is van, nm is kevés.
    Ezt kár vitatni.
    Nekem eddig csak japán autóim voltak, de mindegyikkel sokkal jobban jártam mint az ismerőseim az európai autóikkal. Ez nekem bőven elég bizonyíték. 🙂

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    [b]“Mert nekem sikerült – immáron többször – elérnem, amit neked nem: egy kommentemmel lavinát indítok el, ami akár több napig is elhúzódik. Akkor valamit csak tudok, nem?” [/b]

    Igen tudsz.
    Trollkodni.
    És annyira hülye vagy, hogy fölköpsz és alá is állsz!
    :-DDD

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Ha normálisan teszed, nem ilyen szánalmasan cinikuskodóan, akkor persze.

    Kár, hogy ostoba vagy, mert beszélgethettünk is volna. Úgy tűnik a magadfajta hülyegyerekeknek nem ez a lényeg. Kicsit tapasztalj még csipa, aztán ha lesz kedvem, csacsogok veled.

    Buta tök.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Háááát …. öreg …. te ritka fogalmatlan vagy. Azt magyarázod, amikor az egér meg az elefánt átmegy a Lánchídon és az egér azt mondja, hogy ” …. hallod, hogy dübörgünk….. “.
    A Suzukinak gyakorlatilag nincsenek modelljei. A Swiftből nálunk sok van (ami kizárólag a hazai gyártásnak köszönhető), máshol nem számottevő. És ez a Suzuki legnépszerűbb modellje. A többi típus nálunk sem produkál jelentős eladásokat. Ráadásul a Suzukinak a legtöbb szegmensben nincsenek modelljei. A legnépszerűbb C kategóriában nincs autója, feljebb pláne nincs. Ha próbálkoznak valamivel, az óriási bukás (lásd Kizashi). Én azon csodálkozom, hogy a Suzuki még létezik, mint autógyártó.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Mondhatnám, hogy a fogalmazás-készség csak szókincs és iskolázottság kérdése, de tényleg nem akarlak megbántani.

    Tudod, mit? Csiszolj egy kicsit a modorodon aztán gyere vissza. Most már kezdem unni a beképzelt személyeskedő stílusodat.
    Amúgy az megvan, hogy a Daewoo-nak mióta majdnem csődbe ment, a GM a tulajdonosa, csakúgy, mint az Opelnek? De valamiért a világ nagy részén megbukott…

    Én nem istenítettem a Fiatot, veled ellentétben nem istenítek egyetlen márkát sem. Nekem az van, van vele tapasztalatom, olcsón fenntartható, problémamentes autó, amit én használok, de semmi több. Egyszerűen csak kikértem magamnak, hogy hulladéknak nevezd an-block az egész európai autógyártást.
    Egyébként meg azt veszel amit akarsz, abban hiszel, amiben akarsz.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Hűha! Önálló gondolat! Nem térek magamhoz! Csak ott a baj, hogy normális, épkézláb magyar ember így nem fogalmaz. Te vagy az, aki mindenfélét visszaböfög. De akkor tedd ki az idézőjelet. Te meg a Kempelen cimborád megértek egy misét. Honnan a búsból szalajtottak titeket?
    A Daewoo-Opel dologhoz(próbálok érthetően fogalmazni, hogy te is megértsd): na, kezdem, figyelsz? OK. Akkor: Daewoo-ból csak benzines van, dízel nincs. Köztudott, hogy a modern dízelekkel sokkal több a baj, mint a benzinesekkel. És Opelből van dízel. Plusz az Ecotec-ek szeretik kétpofára enni az olajat. Ez is köztudott. Valahogy a koreai mérnökök megoldották, hogy ez utóbbi a Daewookra nem jellemző, habár kifutott Opel-technikát használnak. De azért a Daewoo nem Toyota-szint. Kb. Opel vagy afelett.
    Tudod, más nem úgy vesz autót, hogy megkérdez egy embert, hogy “Te! Figyu má! Jól megy az 5-ös Bömös?” “Mint állat!” “Ok, akkor én is veszek egyet!” Hanem egy rakás tulajt végigkérdez, és ebből képet kap arról, milyen egy típus megítélése. De mivel erre nagyon az életben nincs lehetőség, marad a net. Te istenítetted a Fiatot nemrég, hogy rendszeresen jártok vele Olaszba meg mittomén – ha erre hagyatkoznék, akkor már mennék is Puntot vagy Bravot venni, de nem teszem – mert tudom, hogy rengeteg a rossz példány belőlük, és könnyű egy betegágyba belefutni. A Dacia TLX-et is szerették néhányan anno – de ettől még nem volt jó kocsi. És biztos van néhány rossz ázsiai is – mert tökéletes autó nincs, csak olyan, ami majdnem az. Világos voltam? Te ne írogass itt, hanem idd meg a kakaódat műzlivel aztán nézd a Tom és Jerryt!:)

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    [i]Mert nekem sikerült – immáron többször – elérnem, amit neked nem: egy kommentemmel lavinát indítok el, ami akár több napig is elhúzódik.[/i]

    Szóval te most tényleg arra vagy büszke, hogy troll vagy és szinte egyedül maradtál a mindent feketén-fehéren láttatni akaró baromságaiddal?
    Hidd el, ettől nem leszel több emberileg, épp ellenkezőleg.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Válaszolhatok, méltóságos úr? Megengeded? Talán meghallod csenevész kis hangomat a trónusodból. Szerintem te sárgulsz az irigységtől – elmondjam, miért? Mert nekem sikerült – immáron többször – elérnem, amit neked nem: egy kommentemmel lavinát indítok el, ami akár több napig is elhúzódik. Akkor valamit csak tudok, nem? Írok valamit, húszan nekem támadtok, de én ezen meg jól szórakozok. Jó buli. Ha majd máskor is ehhez támad kedvem, hidd el, írok egy olyan hozzászólást, hogy utána napokig megy majd rajta a vita. És Kempelen úr, te erre nem vagy képes és ez bántja a kis lelkedet. Ugye, igazam van? Azért ne pityeredj el, kérlek. Zsepit nem tudok adni:(
    Amiket meg tapasztalsz, az minden, csak nem autós témájú dolog. Magadat isteníted, de nincs mögöttes tartalom. Nem ismered a TC-ról Shadowbullt? Vagy te vagy az? Így kommentelget – ír valamit, mindenki lesz…ja, aztán unalmában válaszol a saját irományára. De folyton bizonygatja, hogy ő az isten. Az ilyen alakok teszik tönkre az amúgy tök jó autós oldalakat. De majd megunod egyszer – mert én itt leszek.:)

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    És azt már próbáltad, hogy nem rajongasz semmiért, hanem elkezded szemellenző nélkül, elfogulatlanul hozzáállni dolgokhoz?

    Az utolsó bekezdés is önálló gondolat, Tudod, nekem van olyan, vannak személyes tapasztalataim, nem nagyrészt érzelmi alapon íródott népítéletekből böfögöm vissza mások véleményét.
    A “sültbolondozással” amúgy csak önmagadat minősíted. Miért kell rögtön személyeskedni csak azért, mert más a véleményem? Amúgy nem neveztem selejtnek a Daewoodat, de mindenesetre érdekes, hogy ha Opel-szint és Daewoo van ráírva, akkor szuper, de ha Opel, akkor megbízhatatlan európai hulladék… 🙂

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Úgy tűnik jobban informált vagyok nálad. De ez nem baj, szívesen beszélgetek veled, ha tudsz normálisan. Megosztom veled, amit tudok, tapasztaltam, tapasztalok.
    Amúgy jól látod, valóban igyekszem értéket közvetíteni (ihletet ne ebből meríts, arra olvass verseket). Nem is vagyok miatta népszerű, ez manapság valahogy nem trendi. De én megmaradok így, mert szerintem az érték örök. Tudod?
    Tényleg olvasd figyelmesen, amit írok. Bajod nem lesz belőle, ebben biztos lehetsz. 😀
    Béke!

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Ebben a kérdésben SEM vagyok jól informált. De TE(csupa nagy betűvel) igen. Te vagy az Alfa meg az Omega. Megtisztelő számomra, hogy soraidat olvashatom és azokból ihletet meríthetek. Minden szavadból süt a tudás és a tapasztalat. Egy igazi példakép vagy. Erre légy büszke, azért ez nagy dolog, amikor sokan csak úgy züllenek – te viszont értéket közvetítesz. Hiszen te vagy Kempelen Farkas, a nagy tudós.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Cserébe megvette a Ducatit, a Giuggaro studiot, a Lamborghinit….és ha nagyon kell majd neki, akkor az Alfát is meg fogja venni. De ez teljesen lényegtelen, ez neked nem lehet érv semmire, mert barátkozz a gondolattal: van az a pénz, amiért majdnem minden eladó és akinek sok pénze van, az diktál.

    Ám ahogy a Ducati, a Lambo és Giuggaro is maradt olasz, ez sem lenne tragédia. Ha majd olyan sok fúziót látsz, amennyit itt páran már láttunk, akkor megváltozik a véleményed, tudod?

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Megint ismeretlenül alkotsz ítéletet. Eddig autókról tetted, s már emberekről is. Ezzel nem leszel menőbb.
    A magam részéről hiszek a generációdban, ne okozz csalódást.

    Inkább autózz majd sokat, ha lesz jogsid, meg pénzed rá és beszélgessünk. Ne minősíts számodra ismeretlen, sosem használt dolgokat, hanem érdeklődj, kérdezz, olvass (értékeset), leszünk itt páran, akim szívesen beszélgetnek veled a tapasztaltabbak közül.

    Sajnos tehát ebben a kérdésben SEM vagy jól informált.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    “Japánkoreai fetisiszta”. Sajnálom, szar dolgokért, látszatminőségért nem tudok rajongani, így ezt az utat választottam. Teljesen mindegy, hogy nekem milyen tapasztalatom van ilyen-olyan autókkal, mert én egy, azaz 1 ember vagyok – ezért jó pl. a Népítélet, ajánlom figyelmedbe. Ott is kirajzolódnak ilyen dolgok, amikre én is utalgatok folyamatosan(legjobb autó – békalámpás Corolla) és kiderül az is, hogy a Daewoo nem selejt(te sültbolond, te! – már elnézést), hanem kb. Opel-szint vagy jobb. Apám 2 éve egy Opel Movano(Rönyó Mászter) miatt lelkibeteg, rettegve indul útnak minden nap, hogy vajon ma is kötélvégen jön haza? Eladni nem bírja, miért is bírná? Utódnak is valami retek európait tud csak venni, mert 3,5 t-ás zárt furgont keres, ami ázsiaiban nincs. Mondom neki, hogy “cseberből vederbe” állapot lesz, mert a többi se jobb. Én most éppen Fordozok(Escort kombi), az többé-kevésbé jó.
    Adok neked egy jótanácsot: bármi történjék – tényleg bármi – mindig legyél KIFINOMULT. Ez nagyon fontos. Fogadd meg. Tuti, hogy autós újságíró vagy – erre mérget vennék. Az utolsó bekezdéstől kész vagyok. Azt honnan copy-paste-elted?:)

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Kempelem, te csak ne koptasd nagyon a billentyűzetedet, mert ha jól informált vagyok, te egy külön állatfajként vagy nyilvántartva ezen az oldalon. Teljesen ártatlan hozzászólókat hülyézel le, lesed, hogy kibe köthetsz bele, A TC oldalán is van egy ilyen alak(nem te vagy az?), csak telesz…ja az oldalt, de mindenki csak legyint rá – jól elvan ott magában. Cs…d meg, Kempelen Farkas egy tudós volt – miért nem egy elmeháborodott nevét választottad? Pl. Ace Ventura vagy valami hasonló:)

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Na végre valaki, aki tájékozott…A VW az Alfát is meg akarta venni, de nem adták az olaszok. A Toyota is tudna venni többségi tulajdonrészt autógyárakban, de az is hozzátartozik, hogy nem nagyon van olyan gyár, amelyik eladó, és emellé még fantáziát is lát benne a Toyota. A Subaru lehetne, vagy a Mazda, de szerintem ezek nem akarnak függésben lenni egy nagy mammuttól. A Daihatsut is megvették valamikor. A hibridtől meg inkább idegenkednek – mi lesz, ha majd cserélni kell az akkucsomagot? Miközben a Toyota vezetője megmondta, hogy az autó élettartamára tervezték azt is. Amúgy jókat írtál.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Hagyd, szerintem egy nagyon fiatal srác. Tapasztalatlan. Nem lehet rossz gyerek, hiszen az autókat kedveli.
    Inkább csak tájékozatlan. Tudod milyenek a fiatalok? meggondolatlanul beleordibálnak az éterbe s azt hiszik, jól teszik.

    Nyugi! 😀

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Bla-bla-bla-bla…..kb: ezt a szellemi szintet képviseled, rémesen primitív vagy. Nem vitatkozom veled, mert minek??? Értelmetlen! Fikázhatnálak én is mondjuk már a név választásoddal kapcsolatban is, mely duplán burkolt utalásokat tartalmaz egyrészt az etnikai más részt a szexuális hovatartozásodra is….. De tudod mit, ezért nem bántalak! -:D A renyo kapcsán meg annyit, hogy veled ellentétben már a másodikat koptatom évek óta hibamentesen! Azon embereknek pedig akik egy szó kapcsán “így” reagálnak, azoknak gyógyszerre és szakorvosi segítségre van szükségük, ahogy neked is! Köszönöm az értelmetlen vitát, kedves “haver”, élmény volt veled társalogni!
    Ui: Ja, és csak neked: Rolfmao Lol 🙂

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Olyan alakokkal, akiknek a bizonyíték a wikipédia és a youtube, nagyon nehéz lesz megértetned, hogy hülyeségeket állítanak. Alapvető forrásértelmezési gondjaik vannak, te nem fogod tudni velük megértetni, hogy amit állítanak, az nem igaz.
    Egyetértek veled,

    Vevő elégedettségi felmérésekre hivatkozni, amikből egyet sem olvastak végig, szerintem az ostobaság csimborasszója. “Nagy átlagban” kijelenteni azt, hogy valaki jobbat gyárt annak tükrében, hogy semmilyen átfogó szerviz kutatás eredménye nem ismert az illető előtt, csak ront a helyzeten.

    De most gondolj bele: aki szerint
    – alagút kell a síkságra
    – az autókat a cégek a nyereségükből veszik
    – a szabályok arra valók, hogy teljesen önös érdek vezérelten tartsuk (vagy ne tartsuk) be őket
    annak a véleménye ilyen filozofikus kérdésben lehet mérce?
    Egy pillanatig se érezd magad megszólítva, olyan ez, mint amikor a cserepes növény szerű demens beteg az atomfizikáról szeretne veled csevegni. Elég lesz neki egy mosoly, hogy megnyugodjon!
    😀

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Nem tudom, rám céloztál-e, hogy védőbeszéd volt-e az, hogy kiigazítottam szintén tényekkel a japánkoreai-fetisiszta kollégát azzal kapcsolatban, amikor egy az egyben leszarozta az európai autógyártást, de maradjunk annyiban, hogy nem jobban megbízhatóbbak a japánok, mint amennyivel drágábbak, és drágább hozzájuk az alkatrész is, tehát a fenntartásuk is.
    A két koreai már egy arany középút lehet, nem beszélve arról, hogy a japánokkal ellentétben európai ízlésnek is emészthető formavilágú és belterű autókat igyekeznek az itteni piacon hódítani.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Mindig megmosolygom a védőbeszédeket a francia és olasz autók mellett.
    Persze, hogy tudnak jól működő autókat is csinálni. Ha nem tudnának már rég lehúzhatták volna a rolót.
    A lényeg az arányokban van. Sokkal több a rossz, mint más márkáknál. Ezt nagyon jól bizonyítják a szerviztapasztalatok, vevőelégedettségi felmérések és hasonlók.
    Ezekben még ma is egyértelmű a japán fölény, ha tetszik ha nem. Lehet itt védőbeszédeket tartani, dilettáns módon bizonygatni a hülyeséget, de attól a tény még tény marad.
    Nagy átlagban a távol keletiek gyártják a legtartósabb, legmegbízhatóbb autókat a mai napig.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    A cikkhez szólva én úgy tudom, hogy a VW rugta fel a szerződést, mert semmiféle hozzáférést nem kapott a Suzuki. Szeretett volna VW dízel motorokat kapni és egyéb mást, de semmit nem voltak hajlandóak adni!
    Ezért intett be a Suzuki nekik, meg mert a nagypofájú VW úgy kezdett nyilatkozni mintha a Suzuki az Ő tulajdonuk lenne. Csak az Indiai piacra lett volna szükségük, utána meg ledarálták volna a Suzuki emblémát is.
    A bírósági döntés szerint nyert a Suzuki és a VW-nek kötelező eladni a részvényeket!

    Az előttem szólókhoz csak annyit, hogy fölösleges vitatkozni. Minden új kocsi jó! De….
    A franciákkal meg az olaszokkal a gyakran változó gyártási minőség ami nem jó. Ezért hallani sok klafa meg sok hulladék autóról.
    A németek túl vannak lihegve. Jól össze vannak rakva, de közel sem hibamentesek! Senkit ne tévesszen meg a prémium szó. Attól hogy very minőség tombol az utastérben, meg az illesztési hézagok kivűl belül über fasza, attól még ugyan úgy lerohadnak az úton, mert persze tele kell rakni minden szarral, új technológiákkal amire nincs idő letesztelni, mert nyom a piac.
    A németek közel sem hívnak vissza annyi autót, amennyit a Toyota. Ja persze a valóság kicsit más, mert pl a VW-Audikban 1.8tsi, 2.0tsi motorok eleinte akár 1 liter olajat kértek 1000 km-re. Naná, hogy el lett sunnyogva, meg hülye a tulaj stb. Nem lettek visszahívva ugyan úgy mint a szakadó vezérműlánc, Dsg váltó stb.
    A Mercedes tavaly fizetett gigabírságot Amerikában, a BMW- nek is vannak gondjai-e téren.
    Lehet mondani bármit, aki tényleg odafigyel arra amit csinál az a Toyota. Nem csak az autók, hanem ami mögötte is van! Ha bárkinek is van lehetősége kicsit is belelátni az Ő gondolkodásukba, látni azt az alázatot amit Ők képviselnek az lenyűgöző. Nem nagypofával nyilatkoznak, hogy ki ha én nem….

    Inkább hívják vissza az autóikat, mint elsunnyogják ahogy a többiek.
    A kezdeti vvti motorok ették az olajat. Válasz tőlük: gurulj be vele a szervizbe és gariban kapsz új motort!
    Kijavították a konstrukciós hibát, és merem állítani, hogy az egyik ha nem a legjobb benzin motor a piacon. NEM kell ellenőrizni az olajat, mert nem eszi.
    Röviden a Hibrid-ről. Mindenki olyan szinten le van maradva, hogy inkább fikázzák és lehúzzák főleg itt Európában. mert nem tudnak egy épkézláb tragacsot összehozni. Odáig jutottak, hogy ráírták a kocsijaik hátára,azt ennyi. Se tartalom se tudás, csak kell nekik a támogatás bizonyos országokban. UK, Hollandia stb
    Világ elsőség ide vagy oda. Ha a Toyotának szüksége van annyira az első helyre, bármikor megtudja venni valamelyik gyár tulajdonrészét. Én a Suzukit választanám, mert évi 2 milliós eladással mindenki eldugulhatna.

    Látom itt mindenki linkekkel támad, de én nem fogok, mert amit leírtam az mind igaz, akit érdekel nézzen utána.

    Végül lehet támadni, de nem fog érdekelni, mert én így látom a hosszú évek tapasztalata alapján!

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    csalfagyerek, te még francia autóval nem találkoztál, ez egyértelműen lerí a primitív szövegedből (családunkban van nem 1, kopódolgokon kívül semmi probléma, km : 400.000+, csaxólok, ismerősöknél ugyanez, kicsit kevesebb km-el), de te majd iszonyatosan megmondod a tutit :D:D édesjézus…. ja, a nissannak ha nem segít a francia “selejt”, akkor kb bezárhatja a boltot, akkora adósságuk volt…de te itt megint megmondod a tutit…eddig nem írkálták ekkora kreténségeket, most nem tudom, ez hogy jött, vagy valaki súgott, de ez nagyon gáz.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    [i]Vajon jelenleg hány olyan ember lehet az országban, akinek a “francia autó” szó hallatán vérvörös lesz a feje és ökölbe szorul a keze? Hm?[/i]

    Azt nem tudom, viszont elég kelendőek a franciák felénk, főleg a japánokhoz képest (és most a Suzukit ne számítsuk, ha nem nálunk gyártanák és nem lennénk kissé elfogultak vele, soha nem lett volna az utcakép része).

    Egyébként van személyes tapasztalatod francia autóval? Vagy Fiattal? Vagy esetleg VW-nel? Vagy az elolvasott és bebiflázott városi legendákon kívül nincs az “érveid” mögött más?
    Én nem állítom, hogy rosszak a japánok, ahogy azt sem, hogy hibátlan konstrukciók az általad ócskavasnak lenézett európai autók, abban viszont biztos vagyok, hogy a valós kép annál amit leírsz, sokkal-sokkal árnyaltabb.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    35 múltál? De lélekben még óvodás vagy, az biztos…Most már dupla annyira elnéző vagyok, “Rolmao LOL Kopaszka”! Azért majd ne felejts el felnőni! Még nem késő! Na, akkor most én is küldök neked egy kis szeretetcsomagot, ha már ilyen jó haverok lettünk:
    http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/12/03/volkswagen_tsi/

    http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/05/24/a_volkswagen_hulyenek_nezi_vasarlojat/

    http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/10/10/soha_tobbe_bmw-t/

    http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

    (Nézd meg, az utóbbi listában hány európai meg hány távol-keleti motor van. Aztán kápráztass el valami újabb okossággal. De alapos legyél! Ne okozz csalódást! 35 year-old rolmao-lol guy:)

    Egy Renyóból meg ne szidd már a japánokat légyszíves! Meddő vita! Vajon jelenleg hány olyan ember lehet az országban, akinek a “francia autó” szó hallatán vérvörös lesz a feje és ökölbe szorul a keze? Hm?

    És ne magyarázd meg a megmagyarázhatatlant, kopaszka!:)

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Nézd, öreg, te is tudod, hogy erről nincs értelme vitát nyitni – a Suzukik lemennek a térképről, ha arról van szó, a DSG-TSI-PDTDI szitokszavakkal felszerelt ganajok meg csoda, ha elérnek a településhatárig. Ez nem képzelgés, ezek tények. Tudsz bármiről, ami Suzuki, és bármilyen szinten hírhedt autós körökben? Talán a Fiat-dízel. Más valami? Te se árasztottad el a tapasztalataiddal a kommentfalat, akkor meg mindek fröcsögsz itt? És ezt csúnyán benézted – nem a Hooligans frontembere vagyok.:)

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Hogy milyen lett “volna” azt talán te tudhatod a legkevésbé. Kár képzelegned.
    Ha meg nincs tapasztalatod, akkor ne szidj semmit.

    Baromságokat beszélsz csipa.

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    “…..Fogadjunk, N-es rendszámú tuning TDI 3-as Gófban” segítek neked 35 múltam, s nem Golfom van, hanem egy Renault grand scenic 1.6 16V, ja és nincs megtuningolva! Örülök hogy ennyiből meg tudod ítélni a koromat, és hogy ilyen elnéző vagy velem szemben! 🙂 Bár jobban tennéd ha ennyiből nem ítélkeznél, s nem minősítenél másokat. Bár ezen hozzászólásoddal magadat minősítetted le! A kopasz egy becenév, amit kb 20 évvel ezelőtt ragasztottak rám, s megnyugtatlak, van hajam. 🙂 A kérdésedre hogy van-e egyáltalán VW _Indiában itt a válasz “A Volkswagen eladásai kétszámjegyű százalékos mértékben csökkentek az idén Brazíliában, Oroszországban és Indiában, amelyek Kínával együtt 2013-ban mintegy a felét vették fel a csoport 9,73 milliós globális eladási rekordjának.” http://www.napi.hu/print/584672.html
    Bár jó lenne, hogyha olvasnál mielőtt hülyeségeket kérdezel! A többi állításodat légyszíves hitelt érdemlően, mondjuk linkekkel igazolni, ne csak így teli hányva a fórumot….! Én is elnézek neked sok mindent, de nem az életkorod, hanem a megnyilvánulásaid és az azokból levont konklúziók alapján!

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    “Rolmao Lol:-)” Ezzel most megtudtam, kb. hány éves lehetsz:) Ergo elnézek neked ezt-azt. Fogadjunk, N-es rendszámú tuning TDI 3-as Gófban nyomatod, a gyalogosok meg fullákolnak, amerre jársz…És azért vagy kopasz, mert a “kocsi” irtózatos hibáitól kihullott az összes hajad.:)
    A Toyota már nem tudja makulátlanul összefogni azt a rengeteg gyárát, ami világszerte van, az biztos. Készülnek el hibás szériák, de a Toyota éves eladásait ez nem vetette vissza, a jó híre még most is él. Csak ezzel tudtok dobálózni – a visszahívásokkal, más ütőkártyátok nincs, agyatlan sznobok! A VW visszahívások terén ennek már a többszörösénél járna, ha nem sumákolnák el a dolgokat! Franciák, Fiat dettó…A gyárban elkezdik a kocsit, a vevőnek kell befejezni! Na ez a nagybetűs LOL, apuci!:) De nem süllyedek le a szintedre!
    Még így is a Suzuki járt jobban, mert az indiai piacon továbbra is egyeduralkodó marad. Van egyáltalán VW Indiában? Tudják ott, hogy az micsoda? A dízelmotort meg leginkább azért veszik az európaiaktól, mert vannak ilyen tényezők, mint pl. az Euro-akárhányas környezetvédelmi normák, aminek meg kell felelni(emiatt nem lehet már szinte újonnan venni Európában japán/koreai kisteherautót – mert nem felelnek meg), és ha már megvehetik készen, akkor csak ki kell választani a legmegfelelőbbet – nem kell milliárdokat egy új moci fejlesztésébe beleölni. A németek is nagyon fenik a fogukat a Toyota-hibridrendszerére, mert az lenne a kulcs az amerikai piacon való népszerűbbé váláshoz. De az sajnos hadititok, Herr Winterkorn:)
    Én inkább egy Suzukit választok, ami 20 év után is autó, és nem egy VW-t, ami bár elsőre minőségibbnek tűnik, de hosszabb használat közben mégis kibújik a szög a zsákból…Kíváncsi lennék, a VW önmagában hány autót ad el évente(amin VW-jel van, nincs Skoda, Audi, stb.)? Az USÁban 1M-t nem adnak el egy év alatt. A Subaruval vannak versenyben:) És egy rohadt Passat ott soha nem lesz olyan legenda, mint egy Camry, egy Sonata, egy Accord vagy egy Altima. Ott szarnak a német “precizitásra”. Ami szar, az szar…
    Várom az újabb remek statisztikáidat, kiskopasz! Tiszteeee-legj!:)

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    A Nissant pontosan ez a fúzió húzta ki a kakából, ezért nem ment csődbe mivel egy “európai selejtgyár belepiszkított” 😀
    Akkor nézzük ezt a kijelentés a gazdasági oldaláról….”A japán vezetés, amely alatt a cég az elmúlt 5-6 évben veszteségesen működött, azt reméli, hogy a tőkeinjekció révén fel tudja számolni mintegy 17 milliárd dollárra rúgó adósságát és ismét jövedelmezővé tudja tenni a vállalatot. A francia cég első feladata ezért a japán vállalat pénzügyi helyzetének szanálása, valamint vállalati eredményeinek javítása lesz. E célból Japánba küldi Carlos Ghosn jelenlegi vezérigazgató-helyettest” bővebben itt: http://www.hetek.hu/uzlet/199904/sikeres_lesz_e_a_vegyes_hazassag
    vagy itt: http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/carlos_ghosn_szerint_nincs_szuksege_uj_partnerre_a_renault-nissan_szovetsegnek-14790
    Igen a Nissan azóta tényleg nem régi, mivel nyereségessé vált, a piacokon világszerte van iránta kereslet, és veszik mint a cukrot. Nyilván a Nissan nyereségessé válása és az eladási darabszámok növekedése is arról mesél, hogy ez a házasság a minőség rovására ment -:D Ennyit a realitásokról, és az európai selejtgyárakkal való házasságkötésekről. Rolmao Lol 🙂

    A suzukinak meg lett volna ugyanaz az esélye mint a Nissan-nak , csak nem voltak képesek élni a lehetőséggel. Hozzáférhettek volna olyan technológiákhoz, amikhez esélyük sincs. No de sebaj ,inkább vesznek a Fiat-tól dobozban dízelmotort, mivel még arra se voltak képesek -pedig magasabban vannak!- hogy önerőből kifejlesszenek egy kis dízelt. Dsg váltó kapcsán ne bántsuk szegény suzukit, szegények azt se tudják, hogy az mi fán terem. A Tsi és társai kapcsán pedig csak most kezdenek vakarózni a saját turbós benzinessel. Erről ennyit!
    A Toyotát pedig tényleg nem tudják majd befogni, mivel nincs még egy autógyár a földön, amelyiknek annyi visszahívás lett volna mint a Toyotának -beragadó fék, kigyulladó autó, -halálesetek-.Na ennyit a legendás megbízhatóságukról! Lol 🙂
    Bővebben lásd itt: ” a Toyota világszerte 6,39 millió autót hív vissza különböző okokból, összesen ötféle technikai problémával. A hibák miatti személyi sérülésekről nem tud a gyár, de két tűzeset összefüggésbe hozható a problémákkal − bizonyos típusokban egyszerre egynél több hiba is jelentkezett. A nem kevesebb mint 27 modellt érintő hibák…”
    http://www.autonavigator.hu/sztori/ujabb_toyota-visszahivas_es_ami_mogotte_van-12160
    [b]És légyszíves kedves jappán fanok, ne kezdjétek el megmagyarázni a megmagyarázhatatlant….! :-D[/b]
    A nagyképű nyilatkozatokra pedig kedves csalfaromeo az előbbi hozzászólásod a tökéletes példa. Ja és a VW a suzukihoz hasonlítva a minőség és a műszaki tartalom terén -de nézhetnénk az eladások számát tekintve is- igen tényleg prémium!!!

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Ez a fúzió kb. olyan lett volna, mint a Renault-Nissan házasság. Tudjuk, hogy a Nissan azóta(ha jól tudom, ’99 óta) nem a régi. Egy európai selejtgyár belepiszkított a megbízhatóság egyik szobrának a levesébe. Ez az eset tök ugyanolyan – jöttek volna a TSI-motoros Swiftek(fedezékbe, mindenki!!!) meg a DSG-váltós Vitarák(anyám, borogass!!!). És akkor egy újabb japán legenda ment volna veszendőbe. Nincs egyikkel se tapasztalatom, de VW akkor se kéne, ha ingyen adnák, viszont Suzuki bármikor, de nem Swift, mert az kicsi. Ez a pöffeszkedő német úriember(biztos együtt söröznek Sergio Marchionnéval, mert ő ugyanilyen) minden szalmaszálba belekapaszkodik, csakhogy meglegyen a világelsőség. Mivel minőségben soha az életben nem tudná a Toyotát befogni, ezért autó- és motorgyárakat vásárol össze, hogy így törjön az élre. Szánalmas. Ne ezzel villogjon, hanem hogy jó autókat gyárt. Hallottad már a japókat/koreaiakat nagyképűen nyilatkozni? Ők alázatosak és szorgalmasak, és megvan az eredménye.
    Pont az ilyen jellegű cikkek azok, amik igazán felkeltik az érdeklődésemet, és szeretem kommentálni is – úgyhogy ezt benézted. Gondoltam egyből, hogy valaki védelmére kel az imádott, UFO-k által gyártott, istenségek által minőségellenőrzött VW-nek. Hiszen Mo.-on vagyunk, ahol ugyebár “prémiummárka”:)

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    Szerintem amit ideírtál, az bruttó butaság.
    És még Winterkorn mestert is idecitálod? Biztosan van még lejjebb, de szerintem ne játssz rá.

    Feltételezem, hogy egyik márka típusait sem ismered behatóan, biztos vagyok benne, hogy nem is birtokoltad őket, csak azért írni, hogy legyen komment e cikk alatt is, fölösleges.

    Valóban nem egy ligában játszanak, de hogy a Suzuki liga lenne a magasabb….akkor sem hinném el, ha nekem pl. nagyon jó tapasztalataim vannak a Suzukival. Eszem ágában sem lenne hozzád hasonló marhaságot kijelenteni.

    Te melyik márka melyik modelljeit birtokoltad a kettő közül? Melyik márka mely modelljeivel vannak tartós használói, üzemeltetői tapasztalataid a kettő közül? A nethülyék véleménye most nem számít.
    Üdv! 😀

  • 2017.10.28. at 13:44
    Permalink

    “Ezt a két logót ezentúl garantáltan nem fogjuk már együtt látni.” Hála Istennek. A VW gyártsa tovább a túlárazott vackait, a Suzuki meg hadd csináljon továbbra is AUTÓkat. A Suzuki magasabb ligában játszik, jobb, hogy ezt Winterkorn bácsi is belátta.

Vélemény, hozzászólás?