A hivatalos adatok még váratnak magukra, de az már nem titok, hogy az M3 és M4 karosszériájának jó része polimerizált szénszálból készül majd, így mindkét sportkocsi könnyűnek ígérkezik. Azonban, hogy vezetése ne könnyű testi sértés legyen, hanem kőkemény élvezet, arról 400-450 lóerő közötti teljesítmény gondoskodik. A V8-astól sajnos búcsúznia kellett a modellnek, de több mint valószínű, hogy a dupla turbós hathengeresben sem fog csalódni az, aki vezetheti majd az új M3-ast vagy az M4-est. Egyes hírek arról is szólnak, hogy a BMW három turbós megoldással is kísérletezik, emlékezzünk, milyen brutális ereje van a
három turbós dízelnek.
[BANNER type="1"]
A gyártó korábban azt ígérte, hogy az M3-as marad hátsókerékhajtású, de azon sem lennénk meglepődve, hogy ha kizárólag xDrive összkerékhajtásúként kínálnák.
Az M4-est, amelyet nagyjából egy időben teszteltek a Nürburgringen az M3-assal, vélhetően az augusztusi Pebble Beach Concours d’Elegance rendezvényen mutatja be először a BMW, de a kocsi igazi premierje a szeptemberi Frankfurti Autószalonon lesz.