Ritkán feszegetett, de az érintettek számára annál kellemetlenebb problémára kÃnálhat megoldást az Ami For All nevű jármű, amely a szériagyártású Ami mopedautó átalakÃtásából született.
A kerekesszékbe kényszerülÅ‘ mozgássérültek mindennapi közlekedése számos esetben igen nehezen oldható meg: a legtöbb esetben csak speciális, és általában igen drága átalakÃtásokkal használhatnak személyautót.
Az Ami For All a Citroën, és a PIMAS nevű vállalkozás együttműködésébÅ‘l született. Ez utóbbi kifejezetten csökkent mozgásképességűek számára alakÃt át járműveket. Itt a baloldali elöl nyÃló oldalajtó nyitási szélességét növelték meg, a beszálláshoz kapaszkodót és kihajtható ülÅ‘két alakÃtottak ki, a pedálokat kézzel működtethetÅ‘vé tették, a kormánykerékre pedig az egykezes használatot megkönnyÃtÅ‘ gomb került.
A szétszedhetÅ‘ kerekesszék az utasülésen helyezhetÅ‘ el – itt biztosÃtották a lábtérben a kerekek rögzÃtésének lehetÅ‘ségét – vagy, amennyiben ketten utaznának az autóban, a hátul kialakÃtott tartón is elhelyezhetÅ‘.
Műszaki szempontból nem változtattak az Ami paraméterein: az átalakÃtott változatot is 8 lóerÅ‘s villanymotor hajtja, egy 5,5 kWh-s akkumulátorról, ami 70 km-es hatótávhoz és 45 km/h-s végsebességhez elegendÅ‘.
Az Ami For All egyelÅ‘re tanulmányautó, és a Citroën még nem közölt arra vonatkozó terveket, hogy gyártaná az Ami módosÃtott változatát.