Tipikus amerikai reklám érkezett a Toyotától, humorra kihegyezve
Ismét egy hangulatos reklámot gyártott a Toyota, amely egy kis sztorit mesél el. Címe: „A fókuszcsoport”. Hasonlóan a korábbi Supra reklámhoz, itt is arra hegyezték ki a poént, hogy a konzervatív ötleteket ütköztetik a merészséggel. Magyarán azt látjuk, ahogy a „GR-részleg” győzködi a többi döntéshozót, a GR 86 reklám legyen vad és látványos, a sportosságra kihegyezve. Eközben felvillannak részletek az elképzelésekről, a fókuszcsoport pedig ujjong. Még a Supra driftgépek is felbukkannak a videóban, amelyeket Frederic Aasbo, Ken Gushi és Jhonnattan Castro vezetnek egy kihalt chicagói plázában. De várd ki a végét, mert a nagy durranás akkor érkezik, igaz csak egy pillanatra. Felbukkan a GR Corolla!
Ha lemaradtál a korábbi, hasonlóan koreografált Supra reklámról, most pótolhatod: