Hirdetés

“Keveset fogyaszt, de akkor nem megy”

Befutott a hengerlekapcsolós Volkswagen Polo BlueGT

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megjöttek az első szép képek a VII-es Golf technikájának hírnökéről, íme a hengerlekapcsolós Polo BlueGT.

A 105 lóerős 1.2 TSI fogyasztását hozza, annál viszont jóval erősebb az 1.4 TSI motoros, hengerlekapcsolással is trükköző Volkswagen Polo BlueGT

A márciusi Genfi Autószalonon bemutatott Polo BlueGT-ről szinte már mindent tudunk és meg is írtuk, most pedig megjöttek az első szép képek a hengerlekapcsolós, takarékoskodó kis Volkswagenről, amely elvileg 100 km-enként 4,5 liter benzinnel is elvan úgy, hogy közben 1,4 literes turbómotorja 140 lóerős és 250 Nm nyomatékú, és 100 km/h-s sebességre 7,9 mp alatt gyorsítja a 2010-es Év Autóját.

DSG-vel 4,5, manuális (6 fokozatú) váltóval 4,6 l/100 km a BlueGT gyári étvágya

A 4,5 l/100 km-es adat a DSG-s (kétkuplungos automata) verzióra vonatkozik, a kéziváltós egy tizeddel kér többet (a CO2-emisszió 105-107 g/km). “Vagyis keveset fogyaszt, de akkor nem megy. És nagyon is tud menni, de akkor sokat fogyaszt! – idézzük egy kommentelő véleményét az előző BlueGT-cikkre reagálva, s igazat is adunk neki azzal a kiegészítéssel, hogy nagy átlagban úgy 6 literes lehet a majdnem GTI reális étvágya, és ez sem megvetendő érték.

Hirdetés

Csipetnyi konzervativizmus, nem vadiúj, de a VW-nél az a hengerlekapcsolós technika

A Polo BlueGT az év harmadik negyedévében kerül piacra, nem sokkal utána már a várva várt VII-es Golf következik, amiben szintúgy debütál a nem csak könnyűfém blokkot, változó szelepvezérlést, közvetlen befecskendezést vagy épp stop-start rendszert, fékenergia-visszanyerést bevető, de szó szerint lehengerlő technológia.

Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 20:49
    Permalink

    Lassan visszajutunk a Kispolskik világába.Várom mikor csinálnak kéthengeres, nem fogyaszt sokat, de nem is megy kocsikat.Bár az érdekelne hogy hogy oldották meg hogy lekapcsolt hengernél nem “eszi” az olajat a kocsi, ugyanis a hengernyomásnak köszönhető a dugattyúgyűrűk hengerfalhoz feszülése, ami segíti a jobb tömítést.

Vélemény, hozzászólás?