Érdemes néha körülnézni a világ különféle autópiacain, habár az tény, hogy mindegyiken más és más igényeket próbálnak kielégíteni. Ám, olykor felmerülhet, hogy bizonyos modellek akár a hazai vásárlók között is sikeresek lehetnének. Szerintem ilyen a Suzuki S-Presso is, amely a nevével azonnal utal a méretére is. Ahogy az eszpresszót kis adagokban mérik, úgy a Suzuki csöppsége is tényleg nagyon pici. Kisebb, mint az Ignis (357 cm hosszú, 152 cm széles és 155 centi magas), márpedig az egyre zsúfoltabb városokba pont ilyen autókkal lehetne kényelmesebben közlekedni.
Nem mellesleg olcsóbban. Hiszen bárhogy is nézzük, a villanyosítás épp napjainkban fut parkolópályára a megfizethetetlenül drága autók, és a töltőinfrastruktúra gyér kiépítettsége miatt. Ez a kis Suzuki viszont az egyliteres, négyhengeres, szívó benzinmotorjával könnyedén elvisz bárhova, gazdaságosan, kevés károsanyag-kibocsátással. És persze nem túl nagy tempóval, hiszen csak 68 lóerő jut az első kerekekre az ötfokozatú manuális, vagy annak robotizált változatán keresztül. Indiában tudod mennyiért? 1,7 millió forintnak megfelelő rúpiáért. Persze ennyire olcsón biztosan nem tudnák itthon forgalmazni, ám valószínűleg amúgy sem szeretnének házon belül konkurenciát a jelenlegi sikermodelleknek.