A spanyolok próbára tették a BYD ár-érték bajnok újdonságát is, ami ráadásul Magyarországon is készül majd.
Fotó:Youtube.com/km77.com
A szabványosított kikerülőmanőver közben a cél továbbra is 77 km/órával, bójadöntés nélkül teljesíteni a pályát. A BYD Dolphin Surf a gyártó belépőmodelljeként előnnyel indul, a kicsi, könnyű, agilis autók általában jól szoktak teljesíteni ezeken a teszteken. A szlalom jól sikerült, az autó stabil és könnyen kezelhető maradt, végül pedig 24,4 másodperccel a Renault 5 E-Tech idejét hozta. A kikerülőmanővert felkészülés nélkül 78 km/órával próbálta meg a tesztelő, ám elsőre nem sikerült, mert az autó jóval hirtelenebb reakciót produkált, mint ahogy azt a sofőr gondolta, illetve az autó viszonylag kis tömege ellenére billegősebb is volt a futómű a vártnál. Némi gyakorlással azonban 76 km/órás tempóval sikerült bójadöntés nélkül, 73 km/órával pedig bójaérintés nélkül teljesíteni a kikerülést. Ez sajnos még mindig nem volt elég a 77 km/órás határ eléréséhez, ám sajnos ennél lényegesen rosszabb eredményeket is láttunk már a spanyolok tesztjén, akár háromszor-négyszer ennyibe kerülő modellektől is.
Horváth András 430 kilométeres hatótávval, kedvező árral érkezik a nagyobb akkumulátoros BYD ATTO 2 bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Tetszett a cikk?
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint
megjelennek az Autónavigátoron!
Ez teljesen jó. Nem csak a 77 km/h-t kell nézni amire a spanyolok izgulnak, hanem azt, hogy nem produkált semmilyen veszélyes ellenkormányzást az elektronika. A japán márkáknál sem az szokott lenni a probléma, hogy csúnyán elhasalnak sebességben, hanem hogy még vállalhatatlan futómű jelenségek is fellépnek manőverezés közben amik pont akkor fogják megtrükközni a sofőrt, mikor leginkább szüksége lenne a kiszámítható kormányzásra.
Ez teljesen jó. Nem csak a 77 km/h-t kell nézni amire a spanyolok izgulnak, hanem azt, hogy nem produkált semmilyen veszélyes ellenkormányzást az elektronika. A japán márkáknál sem az szokott lenni a probléma, hogy csúnyán elhasalnak sebességben, hanem hogy még vállalhatatlan futómű jelenségek is fellépnek manőverezés közben amik pont akkor fogják megtrükközni a sofőrt, mikor leginkább szüksége lenne a kiszámítható kormányzásra.