Konnektorossal bővült a Range Rover kínálata
51 kilométert tesz meg villannyal a Range Rover Sport plug-in hibrid
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Frissült a Range Rover Sport, de a külső változtatások mellett sokkal fontosabb, hogy megérkezett a márka első konnektoros hibrid modellje.
Külsőre minimálisan változott, karakterét megtartották, aminek a márkabarátok örülnek majd. Újak a lámpák és a lökhárítók, de semmi drasztikus, továbbra is remek az összhang
Nagy pillanat a Land Rover történetében a most frissített Range Rover Sport. Újak a lökhárítók, a lámpák, új az infotainment kijelző és néhány kiegészítő, valamint az 5,0 literes V8-as motorral szerelt SVR is erősebb lett, most már 575 lóerővel szaggatja az aszfaltot. Ezek voltak a kötelező körök, hiszen a nagy dobás most a márka legelső konnektorról tölthető hibridje, ugyanis a frissítéssel egy plug-in hibrid kivitellel bővült a Range Rover Sport kínálata.
A Velarhoz hasonlóan dobták fel az utasteret, a középkonzolon egy alsó kijelzőn állíthatjuk a klímát és egyebeket, a kormány gombjai pedig csak akkor látszanak, ha éppen használhatjuk őket
2 óra 45 perc alatt tölt fel normál hálózatról a P400e, 404 lóerejével pedig sportos közlekedésre is képes
A P400e teljesítményét tekintve egész közel áll a Volvo XC90-hez, hiszen 2,0 literes négyhengeres benzinmotort kap valamint egy villanymotort, amiknek az összteljesítménye 404 lóerő. A kombinált nyomaték 640 Nm, így a 100-as sprintet 6,3 másodperc alatt futja meg az óriás és 220 km/h a vége. Ennél persze sokkal fontosabb, hogy mire képes tisztán elektromosan a hazánkban zöld rendszámra jogosult SUV. A 13,1 kWh-ás akkumulátorcsomag kapacitása 51 kilométerre elég, feltöltése pedig normál hálózatról 2 óra 45 percet vesz igénybe.
13,1 kWh-ás akkumulátorával 51 kilométer elektromos hatótávot biztosít, így joggal pályázhat majd itthon a zöld rendszámra
Az SVR nem csak frissült, erősödött is, a kompresszoros V8-as, 5,0 literes blokk most már 575 lóerőt teljesít
Vajon a súlyadatokat miért nem közölték … ja hogy alapból is több mint 2.2 tonna és kapott még kb 200 kilónyi akkumulátort mellé … Oooo …és még ezt hívják Sportnak ” vicces” … teljesítményben konkurens GLE 500 e meg kb 200 kg val könnyebb igaz azt nem hívják sportnak …