Villanyhajtású Telluride kicsit átöltöztetve?
„
Egyesült Ellentétek” - így nevezi a Kia azt a formanyelvet, amelynek alapján megrajzolták az EV9-et. A márka saját bevallása szerint is arra ösztönözte a formatervezőit, hogy minden korábbinál különlegesebb megjelenést alkossanak. A képeket nézegetve ez sikerült is, bár az elmélet, amely szerint a természet és az anyagi világ elemeit ötvözi a formaterv nem teljesen jön át, hiszen a természet nem annyira szögletes, mint az EV9.
Március végén jönnek a pontos infók róla
Az autó egyébként a Kia globális elektromos padlólemezére, az az E-GMP-re épül. Hosszú tengelytávja, alacsony övvonala és teljesen sík utastérpadlója nagyban segítette a tervezők munkáját a tágas utastér kialakításában. Mindhárom üléssorban kiemelkedő a kényelmet ígér, ugyanakkor a pontos méretadatokra még várni kell a március végi hivatalos bemutatóra. Ám azt már tudni lehet, hogy az EV9 hat- és hétüléses változatban is piacra lép majd. Elméletileg az első két sor utasai teljesen hátra tudják dönteni üléseik támláját, így kényelmesen pihenhetnek amíg tölt az autó. A második sor ülései ezen kívül 180 fokban elforgathatók (megfordíthatók), így az itt ülők a leghátsó sorban utazókkal kényelmesebben kommunikálhatnak. Egyelőre ennyi információt osztott meg a Kia, a többi, ahogy már említettük március végén várható.
Két 12,3 colos képernyő kapott helyet a műszerfalon