Magyar autó Párizsban: 400 lovas az Audi RS3 szedán
4,1 másodperc alatt gyorsul a 400 lovas A3 RS szedán
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Megérkezett az Audi legújabb méregzsákja, az A3 szedán RS kivitele a TT RS-hez hasonlóan 400 lóerős öthengerest kapott. Összkerékhajtással 4,1 másodperc alatt gyorsul 100-ra a családdal együtt.
Az RS3 szedán külsejével is sokat mutat, a gyalogosokat féltjük kicsit, ekkora lukakon szinte bármi befér
Párizsban bedobták végre az RS3 szedán kivitelét is, az Audi igencsak odatette magát, 400 lóerős öthengerest raktak a győri limuzin orrába. A 2,5 literes TFSI 480 Nm nyomatékkal csavargatja a kerekeket; ráadásul 1700-tól egészen 5850-es fordulatig képes ezt produkálni, ami nagyjából annyit tesz, hogy minden helyzetben megvan a maximális erőtartaléka.
2,5 literes öthengeres TFSI dolgozik az orrában szerény 400 lóerővel, ehhez persze négykerékhajtás is jár, így 4,1 másodperc alatt futja a százat
A külső sem egyszerű, a szélesre húzott első lökhárító a hatalmas légbeömlőivel ördögi, főleg megfejelve vadító piros fényezéssel. A kellően pontos és gyors kanyarodásban a quattro összkerékhajtás is jó társ, de ESP-jével képes fékezgetni az ívbelső kerekeket, így nagyobb nyomatékot küldve a külsőkre.
Alcantara kormány és váltógomb, valamint piros keretű légbefúvók dobják föl a hangulatot odabent
Magával rántotta a versenyverziót is, a pályára hegyezett A3 RS szedán lesz úgymond a belépőmodell az Audi versenyvilágába. Érdekesség, hogy bár teljes egészében felkészítették (bukócső, kagylóülések, tűzoltórendszer, stb…), ugyanakkor gyengébb és lassúbb is lesz az utcai RS-nél. Csupán kétliteres négyhengeressel építik, 330 lóerővel, persze egy kiélezett versenyautóban ez bőven elég.
Versenyre hegyezett verzió is érkezett, ez csupán 330 lóerős, amit négyhengeres kétliteres motorból küld az aszfaltra, viszont pályára felkészítve, minden szükséges felszereléssel mutatkozott
4,1 azzal már lehet haladni … 😀 😀