Masszívan Toyota-fanatikus a világ a Google keresések szerint
A tavalyi évben is a Toyotára kerestek rá a legtöbben az autómárkák közül
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A világuralom egyértelműen a Toyotáé, amit a Google keresések is alátámasztanak, az elmúlt négy évben csak egyszer szorultak a második helyre a japánok.
Arra keresünk rá, amire vágyunk, vagy amit tényleg meg is engedhetünk magunknak? Itthon a BMW a favorit, amit az eladási statisztikák nem támasztanak alá
Országra lebontva is látható, hogy mely márkák hol igazán népszerűek, legalábbis az interneten
Tavaly 12077 új Toyotát helyeztek itthon forgalomba, ami a második helyre volt elég a regisztrációknál, ám a kivonásokkal tisztított lista élén áll a Toyota
Az öreg kontinensen jellemzően a BMW érdekelte a többséget, hazánkban is a három bajor betűt írták be a legnagyobb számban keresőbe, holott a 4063 darabos forgalomba helyezett mennyiség tavaly csak a 12. helyre volt elég, de még az import statisztikát sem a BMW vezeti. Észak-Amerikát egyértelműen a Fordok érdeklik, illetve a hazai márkák iránti vonzalom is megfigyelhető (Volvo-Svédország, Hyundai-Dél-Korea, Peugeot-Franciaország), Kínában viszont a Tesla szerezte meg az elsőséget.