Még élesebb az új DS 7

A DS 4 dizájnjának nyomdokain érkezett az új DS 7

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Rohan az idő, hiszen a DS Automobiles legelső, teljes egészében "saját" fejlesztésű típusa a DS 7 Crossback még 2017-ben debütált, úgyhogy tényleg itt volt az ideje a megújulásnak.

A DS modellek formavilágában eddig is az éles vonalak domináltak, de az új DS 7 rátesz erre még egy lapáttal. Orrán még nagyobb hűtőmaszk díszeleg, de a legfeltűnőbbek mégis az első lökhárítóba rajzolt fénycsíkok. Ezek azt az illúziót kelti, mintha a fény a karosszérialemezeken törne át. Az úgynevezett DS LIGHT VEIL funkciót a 33 LED-ből álló világító csíkok együttese alkotja. Ez egy nagyon érdekes megoldás, ugyanis a lézergravírozott polikarbonát felület belső oldalát színre fújják, hogy külső megjelenésében váltakozzon az áttörő fény a karosszéria színére festett zónákkal. Ez a technológia a drágakövek ragyogásához hasonló mélységi hatást és csillogást kelt. Hátul pedig a keskenyebb LED fényszórók örvényszerűen pikkelyezett mintázatukkal keltenek feltűnést, emellett a hátsó csomagtérajtó erőteljesebb vonalakat kapott, miközben a „CROSSBACK” feliratot felváltotta a „DS AUTOMOBILES” márkajelzés. Bent a már jól megszokott stílus fogad, természetesen friss formában. Az OPERA felszereltségi szint Nappabőr burkolatokat kap fekete vagy szürke színben, a bőrkárpitot pedig egy dombornyomat gazdagítja, amelynek vonalai a lökhárítóba integrált fényeket idézik. A RIVOLI csomag fekete színvilágú belsejében a steppelt gyémántmintás bőrülések kárpitja szemcsésebb hatású, a PERFORMANCE LINE pedig még mélyebb fekete színnel csábít, illetve Alcantara burkolatokkal, aranyszínű és vörös részletekkel fűszerezve. A BASTILLE beltér jellegzetes vonásait a speciális felületkezelésű vászon és a halpikkelyek inspirálta fekete szemcsés kárpit adja.
Hirdetés
Az Új DS 7-est többféle típusú hajtáslánccal kínálják, amelyek közül kiemelkedik a tölthető hibridek széles választéka háromféle teljesítménnyel: 225, 300, illetve 360 lóerővel. Az E-TENSE 225 egy PureTech 180 benzinmotor és egy 110 lóerős villanymotor együttese, melyekről egy nyolcfokozatú, automata váltó küldi a nyomatékot az első kerekek felé, ám elérhetőek összkerékhajtású változatok is. A 4x4 300 és az 4x4 360 modellek a PureTech 200-as benzinmotorral, valamint az első, illetve hátsó tengelyekhez külön-külön kapcsolt 110, illetve 112 lóerős villanymotorral felszereltek. Az új, 14,2 kWh kapacitású akkumulátorral akár a 65 kilométeres hatótávolságot is eléri WLTP -szerinti vegyes üzemben a DS 7, vársi üzemben pedig akár a 81 kilométeres távot is. A töltési idő nagyjából két óra egy 7,4 kW-os töltőre kapcsolva. A kínálatban megtalálható még ezen kívül egy BlueHDi 130 dízelmotor, Európán kívül pedig a 130, 215 és 225 lóerős PureTech benzinmotorok is kaphatók. Az új DS 7 ősztől lesz rendelhető, az első modellek pedig 2022 októberétől kerülnek a márkakereskedésekbe. A rendeléseket és a házhoz szállítást pedig anélkül intézhetik az ügyfelek, hogy kimozdulnának otthonról, köszönhetően az online vásárlói felületnek (piactól függően), illetve a DS DELIVERY VALET logisztikai láncnak, amely a megrendelő által kijelölt címre szállítja az autót.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?