Parányi háromhengeres benzinmotor a Fiat 600 hibrid kivitelében
Küllemében semmiben sem különbözik a tisztán villanyhajtással működÅ‘ testvéréhez képest a Fiat 600 hibrid kivitele, maradt a 4,17 méteres karosszéria. JelentÅ‘s változást csupán a motortérben eszközölt a márka: a 154 lóerÅ‘s villanymotort egy háromhengeres, 1,2 literes, 99 lóerÅ‘s benzinmotorra cserélték, ezt pedig egy 28 lóerÅ‘s villanymotorral támogatták meg, Ãgy a rendszerteljesÃtmény 127 lóerÅ‘. A hajtáslánc 30 km/óráig kizárólag az elektromos motort használja, és csak utána kapcsolódik be a belsőégésű erÅ‘forrás. A parányi motor 11 másodperc alatt képes álló helyzetbÅ‘l százra gyorsÃtani. A márka elmondása szerint azokra az európai piacokra szánják a 600 hibridet, ahol a villanyosÃtás még a kezdeti fázisában jár.
Az elektromos 600-as mellett mostantól elérhető a lágy hibrid rendszerrel hajtott kivitel is