Megrázó felvétel terjed a szombati tömegbalesetről

Itt egy fedélzeti kamerás felvétel az M1-esen történt balesetről

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sajnos egy emberéletet is követelt az a baleset, ami szombaton az M1-es autópályán történt. Az esetet még vizsgálja a rendőrség. Valószínűleg az ilyen felvételek is segíthetnek a baleset okainak megértésében.

A felvétel eredeti feltöltője ismeretlen, de az biztos, hogy egy kamion fedélzeti kamerája rögzítette az esetet. A BRFK vasárnap délelőtti közleménye szerint a balesetben 41 gépjármű volt érintett. Egy 44 éves férfi elhunyt, rajta kívül 39-en sérültek meg; a rendelkezésre álló adatok szerint ketten életveszélyesen, tizenketten súlyosan, huszonöten könnyebben.
Hirdetés
Villányi Balázs, a győri Petz Aladár Egyetemi Oktató Kórház orvosigazgatója az MTI-nek vasárnap telefonon azt mondta, hogy intézményükbe kilenc sérültet szállítottak, közülük egyet mentőhelikopterrel. A kilenc sérült közül négyet vettek fel a kórházba, két felnőttet és két gyermeket. Négyük közül háromnak súlyos, de nem életveszélyes a sérülése. A további öt sérült ambuláns ellátásban részesült. A székesfehérvári Szent György Kórházba szintén kilenc sérültet vittek a mentők. Az intézmény sajtószóvivője, Leffelholcz Marietta közlése szerint egy embert bordatörés és légmell, egy másikat végtagtörés, egy harmadikat pedig szegycsonttörés miatt láttak el a kórházban. A többi sérült kisebb zúzódásokat szenvedett.
Hirdetés
A budapesti, Fiumei úti Dr. Manninger Jenő Baleseti Központba három sérültet - két nőt és egy gyermeket - szállítottak a mentők, állapotuk stabil, nem életveszélyes - írta az intézmény az MTI-hez eljuttatott közleményében. Az egyik nő könnyű medencesérüléssel szorul kórházi megfigyelésre. A másik nő könnyű sérülésekkel, zúzódásokkal került be, egy kétéves gyermeket műtéti kezelést nem igénylő combcsonttöréssel és zúzódásokkal vettek fel. Előreláthatólag napokon belül mindhárman elhagyhatják a kórházat - áll az MTI közleményében. Forrás: MTI
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2023.03.13. at 16:58
    Permalink

    8 álltalános kell (vagy az sem) hogy valakinek C-s jogsija legyen.
    A KRESZ-ben benne van hogy a látási viszonyoknak megfelelően kell vezetni.
    Ez itt nem történt meg. Sokszor nem vezetnek úgy.
    Ez nem volt váratlan ha látsz magad előtt egy porfelhőt VILÁGOSBAN!!! le kellene lassítani akár 30 km/órára ha nincs látótávolság.
    Na most a 40 tonnás tempomat 90-el látni mit tarol kit képes megölni.
    Én már rég írtam hogy a kamionsofőrt le kell ültetni mint pár kukásautón, túristabuszon, alacsonypadlóson, akkor talán a felelőssége is megnő vagyis csak nem öli meg magát.
    Ócska szabvány az ahol engednek a forgalomba állítani olyan teherautókat ahol a sofőr 1,5-2 m magasan ül.
    Lehet károgni, itt a videón a példa hogy a tempomat 90 az lassan a szántóföldön is annyi ha a kamion nem süllyed meg.
    Arról nem is beszélve hogy minél keletebbről jön a sofőr annál kevésbé tartja be a szabályokat.
    El is menekült a parasztja, azt fogja mondani ha elkapják, ő soha nem is járt még ebben az országban.
    Kizsigerelni a földet hogy porhomok legyen a tetején arról meg aztán végképp nem a földkirablóművelő parasztgazdaságok tehetnek mi ?

Vélemény, hozzászólás?