Nagyobb és izmosabb motort kap a Honda Jazz

Honda Jazz - Sportosabb arccal és izmosabb motorral frissül

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új motorjával és friss felszereltségével egyaránt sportosabb irányt kíván venni a Honda Jazz.


Bár az aktuális, harmadik generációs Honda Jazz már 2013 vége óta gyártásban van, hozzánk csak 2015-ben futott be. Nem szabad klasszikus kisautóként kezelni, hiszen annál többet tud, és ahhoz a kategóriához mérten drága is. Variálhatóságáért, helykínálatáért és csomagteréért, valamint aszkéta motorjáért eddig is imádhattuk, most pedig némi frissítést és egy 1,5 literes, az alapnál izmosabb kap.[BANNER type="1"]
Míg az alap (1,3 literes i-VTEC motoros) Jazz 102 lóerőt tud, az új, 1,5 literes i-VTEC 130 lóerős, kombinált fogyasztási értéke mindössze 0,3 literrel magasabb, 5,4 l/100 km. Az új motorral egy szintén friss és csakis hozzá elérhető Dynamic felszereltség is megjelenik. Utóbbinak része az első lökhárító alsó részébe húzott piros betét, a hátsó légterelő, a LED fényszóró és ködlámpa, valamint a sportos küszöbborítás és a fekete alufelni. Utasterébe egyedi, csíkos mintázatú kárpit, narancssárga cérnával varrt bőrkormány és váltógomb kerül.
Minden Jazzben alap a tempomat, a fűthető első ülés, valamint a City-Brake városi vészfékező-rendszer is. A frissítés az új motor és felszereltség mellett minden egyéb verzió módosított, fekete betétes hűtőmaszkot, átrajzolt lámpákat és lökhárítókat kap. A frissített modell a szeptemberben nyíló Frankfurti Autószalonon már megtekinthető lesz, majd nem sokkal később a hazai piacon is elérhetővé válik.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?