Egy klasszikus modellt kezd el újra gyártani két brit műhely, a második generációs Escortot, ez az első ilyen példány
Világszerte is hatalmas kultusz övezi a Ford Escort első és második generációját, ám Angliában minden rendes autóőrült keze alatt már megfordult egy, vagy meg fog. A britek különösen vonzódnak hozzá, épp ezért fogy is rendesen a klasszikus hátsókerekes kupé. Ennek megelőzéseképpen és az utánpótlás megfelelő ellátása érdekében az MST Cars és a Motorsport Tools műhelyek újra gyártani kezdték a második generációs Escortot, vagyis nem a Ford folytatja a gyártást, de ezzel sokan talán jobban is járnak.
Minden alkatrésze teljesen új, ralira felkészítve gyártják bukócsővel és hidraulikus kézifékkel
A temérdek raliautónak átépített példány erősen fogyasztja az Escort állományt, így az MST MK2-ese pont azok számára nyújt opciót, akik versenyre szánnák. Persze, közúti használatra is alkalmas szinte bárhol, ahol engedélyezett a bukókeret és a hidraulikus kézifék, vagyis nálunk leginkább csak sport rendszámot kaphatna. Ez a két felszerelés ugyanis sztenderd, választható viszont a motor, ami alapból 2,5 literes és 200 lóerős, van egy 230 lóerős 2,0 literes és egy 300 lóerős 2,5 literes opció is. Alap a sperr difi, a legerősebb motorhoz pedig a szekvenciális váltó. Teljességgel megfelel a Group-4 rali szabványoknak és, ha igény van rá, akár az első generációs Escort külsejét is kaphatja. Az MST csupán 12 darabot tud gyártani egy évben, egyenként 65 000 fontos áron.
[BANNER type="1"]
200, 230, vagy 300 lóerős motorral is meg lehet rendelni