Egy pillanatra nem figyel oda a világ, és a koreaiak olyan modelleket dobnak piacra, amik instant szívdobbanást okoznak. A Kona formája zseniális, a Toyota C-HR méltó ellenfele, hajtásügyileg is.
Csak azért, mert vásároltunk egy sérült, motor néküli Ferrari 456 GT modellt, még nem helyettesíthetjük kedvünkre az erőforrást egy forgótárcsás blokkal.
Néhány nagyobb piacra a helyi sajátosságoknak megfelelő modellt fejlesztenek a gyártók, az oroszok most egy Skoda alapú, ötajtós Volkswagen Polóval lettek gazdagabbak.
Nagy sebességet, 3 másodperces 0-100-as gyorsulást elérni ma már nem igazán kihívás az elektromos autóknak, és a technika még engedne többet is. Az igazi fejtörést a könnyű és agilis elektromos kocsi létrehozása jelenti.
Ma már szinte keresni kell a turbó nélküli alapmotort kínáló autókat, a Renault Clio ilyen. Ki is próbáltuk, mit tud az alapgép, elmondjuk, hogy vállalható-e!
Áprilisban a HERE, azaz az autógyártók és IT cégek által birtokolt navigációs cég 3D térképet készít hazánkról, a cél már az, hogy az önvezető autók számára is legyen kellő mennyiségű adat.
Egyszerre ünnepli az angol márka a versenysikerekben gazdag történelmét és a Boeinggel való friss együttműködését ezzel a tető nélküli élményautóval, melyből mindössze 88 darab készül.