1951 óta rendezi meg Frankfurt a Nemzetközi Autószalont (az IAA-t), de a szerződés lejárt és a rendező VDA a rendezvény megújítása érdekében más városokkal is tárgyalt, végül München lett a nyertes.
Elérkezett az idő, hogy a BMW sorhatos sportmotorja is új generációba lépjen, és ez az új X3/X4 párosban szerepel először. Valódi M-es modell, valódi BMW-s vezethetőséggel, valódi élménnyel, ami közel felfoghatatlan.
Sok bemutatóról maradtunk le személyesen a Genfi Autószalon lemondása miatt, de a gyártók szerencsére ellövik a puskaport: az interneten rántják le a leplet az újdonságokról. Így tett a Volkswagen is.
A Fiat 500 még mindig nagyon divatos az újautó piacon, de hajtásban rendesen le volt maradva az elvárttól. Most bepótolják, méghozzá egy teljesen új modellel, ami kiszivárgott információk szerint már csak elektromos hajtással készül.
Márkaszinten tavaly is világelső volt a Toyota, a hazai piacon azonban szokatlan, hogy ők adják el a legtöbb autót, márpedig ez immár két hónapja így van.
Visszatér az olaszok legendás megjelölése bő fél évszázad után, a Giulia GTA és GTAm külsőre és belsőre is radikális sportszedánok lettek - az érdeklődőknek pedig nem árt sietni, mert limitált kiadásúak.