Megtörtént, amit már sejteni lehetett, Karl-Thomas Neumann lemondott vezérigazgatói tisztségéről. Az Opel igazgatója nem bízik a franciák által követett irányban.
Németország újabb szegletében bizonyítottuk: ha kell, lehet hosszabb távon is elektromosan autózni. A villanyautósok versenyzős túlélőtúrája ma már Csehország felé tart, pénteken érkezik Budapestre.
A BMW "hathengernélkezdődik", tudom, mégis négyhengerest vettem. Viszont kupé, napfénytetős, gyári, és nem rohad. Olyan, amilyenre vágytam, és nem került egy vagyonba.
Míg szerdán a dízel ára csökkent jelentősebben, pénteken már csak a benzin kap ármérséklést, így is utóbbi marad a drágább, ám közelítenek egymáshoz az árak.
Új szegmensben indul a Hyundai Kona, a koreai SUV nem csak a ma divatos külsőt hozza, egész komoly hajtáskombinációkat és technikai felszereltséget is nyújt.
A hosszútávú villanyautózás egyelőre a töltőkeresésről szól. Naná, hogy mindenki ingyenes helyen szeretne tölteni, de van úgy, hogy már szinte bármennyit fizetne az áramért, amivel aztán spórolni kell.
Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az új Suzuki Swift. Vajon másfél millióval drágábban is megéri?