A fejlődő országok piacára szánja a Titanót a Fiat, az olcsóbb szegmensbe érkező platós nem teljesen új modell, az olaszosítás egy emblémacserében merült ki.
Hiába csak egy apró manufaktúra Morgan, a zöld átállás az archaikus gyártót is elérte, néhány éven belül már a második kipufogó nélküli autójukat mutatják be.
Kezdetben vala az e. A Honda villanyhajtású kisautója elnyerte a szakma elismerését, de kisautóként nem a kor divatjára adott válasz volt. Az e:Ny1 viszont már az. Egy teljesen villanyhajtású szabadidő-autó.
Nem csak Kínában virágzik az autóipar. India is szeretne felzárkózni a motorizációban, így nem csoda, hogy a már hagyományos szereplők mellé érkezett egy új.
Itthon még nem ismert a Wuling márka, pedig náluk is egyre inkább emészthető külsejű modelleket gyártanak. A Xing Guang ("csillagfény") például 88 800 jüanról indul, ami átszámítva kicsivel több, mint 4 millió forint.
Ésszerűtlenül hatalmas erőt, 816 lóerőt vonultat fel a Mercedes-AMG SL 63 S E Performance, ami számos, a többi SL-en extra felszereltséget alapáron kínál.