Kamionról leszakadó kerékkel és szalagkorlátba álló autóval figyelmeztet az MKIF, hogy miért nagyon fontos betartani a követési távolságot, különösen az autópályán.
Idén is megjelent a kutatás, amely a fizetéseket hasonlítja össze az üzemanyagárakkal: bár a hazai árak átlagosnak mondhatóak európai szinten, az alacsony átlagkereset miatt sajnos nincs túl előkelő helyen Magyarország a listában.
Rekordot döntött Bács-Kiskun vármegyében a gyorshajtók száma, közel háromezer embert kaptak sebességtúllépésen a rendőrök, ketten viszont különösen nem bírtak a jobb lábukkal.
A Mercedes tavasszal leplezte le a GLC új verzióját, bő négy hónappal később pedig befutott az AMG kivitel is. Nincs V6-os, sem V8-as motor, de még így is van több mint 400 lóerő.
A Hyundai teljesen más irányban mozdult el az ötödik generációs Santa Fe esetében, egy sokkal szögletesebb, robusztusabb megjelenést kapott a koreaiak SUV-ja.
Gyári fotókon villantotta meg a Skoda a hamarosan bemutatkozó Scala és Kamiq új generációját. Az újdonságokat néhány nap múlva hivatalosan is leleplezi a márka.
Tavaly a három nap alatt közel 300 ezren látogattak ki a mogyoródi versenypályára az F1 miatt, idén ez a szám pedig várhatóan növekedni fog, így a környéken még nagyobb dugó várható.
Igazi sikertörténet a Clio, hiszen 1990-es bemutatása óta 16 millió példányszámban kelt el világszerte. Öt generáció során kétszer nyert Év Autója díjat, miközben a városi kisautók ikonjává nőtte ki magát. Most pedig jelentősen megújulva folytatja útját.
Az emlékezetes bemutató után majdnem négy évet kellet várni, hogy elkészüljön az első Tesla Cybertruck a márka texasi gyárában. Az első kiszállítások már az idén megkezdődnek.
Több mint fél millió autót adott el csak 2023 első felében a Toyota, ebből majdnem minden ötödik Yaris Cross volt, de a Yaris és a C-HR is nagyon népszerű volt, mondani sem kell, a villanyosított verziókban.