Az Autobahn réme ez a világító hűtőrácsos BMW, amely 2,7 tonnát is meghaladó tömege ellenére 270 km/órával száguld a belső sávban: van értelme a 653 lóerős, zöld rendszámos szabadidő-autónak?
Meglepően kiegyenlítettnek tűnhet a Corolla Cross és a Ford Kuga csatája, ám közel sem az. Ezt azonban aligha lehet a brosúrák és az adatsorok alapján eldönteni, egymás mellett viszont minden egyértelművé válik.
Sprinthétvégét rendeztek Ausztriában, így mondhatni két versenyt is futottak nyugati szomszédunkban. Az első hely kivételével izgalmas csata zajlott a dobogóért, főleg vasárnap.
Az önvezetés a mai napig kényes kérdés elvégre még mindig vannak olyan helyzetek, amiket a gép nem tud olyan jól lereagálni mint egy ember. Ennek ellenére akár már két év múlva minden Teslában elérhető lehet a teljes önvezető funkció.
Egyedül vagy csapatban is lehet játszani a BMW-k központi képernyőjén, az új technológia ünneplésére még egy egyedi kinézetű különkiadás is jön az i5-ösből.
Az Egyesült Államokban a rendőrök nem bánnak kesztyűs kézzel a gyorshajtókkal, remek példa erre az alábbi videó is. A Toyota sofőrjének ezúttal nem csak a büntetési csekkbe fájt a szabályok sajátos értelmezése.