Pályára hegyezett 911 a Porsche újonca
Új GT3 Cup versenyautót húzott elő a Porsche, már 4,0 literes motorral hasít a 911
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Porsche Párizsi újdonságai között olyan modell bújik meg, ami kifejezetten pályaversenyzésre alkalmas. Az új 911 GT3 Cup versenyautó motorja, meg persze teljesítménye is nagyobb a korábbinál.
A Porsche 911 GT3 Cup a világ legnépszerűbb kulcsrakész versenyautója, 1998-as bemutatása óta 3031 darab kelt el a különböző generációkból
Az új GT3-as versenyautó farában a korábbi 3.8-as helyett 4,0 literes hathengeres dolgozik, 479 lóerőre képes
A nagyobb teljesítmény miatt a főtengelyt és a lengőkarokat is masszívabbra cserélték, de a motor kenését kiszolgáló rendszert is strapabíróbbra tervezték át. Valamivel nagyobb leszorítóerőt termelnek az első és a hátsó légterelők, továbbá az autó saját tömege még mindig nem haladja meg az 1200 kilogrammot. A kupás Porschék normál modellként gördülnek le a stuttgarti gyár szalagjáról, azután egyenesen a weissachi üzemben alakítják át őket. Az új 911 GT3 Cup versenyautók a 2017-es szezonban mutatkoznak be a németországi Carrera Cup sorozatban és az Észak-Amerikai sorozatban, valamint a Forma-1-gyel haknizó Porsche Mobil 1 Supercupban.
A Párizsi Autószalon Porsche standjának másik sztárja a Panamera 4 E-Hybrid, ami sokat köszönhet a szintén kiállított 919 Le Mans-i versenyautónak, tulajdonképpen hibridrendszerének javát. A 919-et Mark Webber is meghajtotta a kiállítás előtt, méghozzá London belvárosi utcáin