Räikkönen elárulta végre a nagy titkot: szeretné befejezni…

Bajor kifli helyett finn perec?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Deutschland Rali hírhedt a nagy és látványos eséseiről, főleg az újoncok körében, mint amilyen Kimi Räikkönen lesz a hétvégén.

A Bolgár Ralin nagyon biztatóan mutatkozott be Kimi Räikkönen aszfalton, ahol kis szerencsével még akár dobogón is végezhetett volna.
A hétvégén pályafutása második aszfaltos rali világbajnoki futamán vesz részt, a Deutschland Ralin.
Az elvárások fokozottak vele szemben, de ne felejtsük el, hogy a német verseny az egyik legnehezebb aszfaltos rali. Az út tapadása nagyon széles skálán mozog, és gyakran a fékpedál lenyomásának pillanatában változik az aszfalt minősége. Sőt, az is előfordulhat, hogy a féktáv aszfalton kezdődik, de a sokkal kevésbé tapadó betonon végződik.
Ez magyarázza azt is, hogy kis esés viszonylag ritkán fordul elő: ha itt valaki megcsúszik, akkor az autó rendszerint a kukában végzi.
„Nem tudom, hogy pontosan milyenek lesznek a német pályák, de azt tudom, hogy nagyon különböznek a bolgároktól” – mondta Räikkönen. „A pályaversenyzésben, noha mindig van egy kis különbség, de az egyik pálya talaja nem tér el jelentősen a másikétól.”
„A raliban hatalmas különbség van minden helyszín között, és egy versenyen belül is folyamatosan változik a pálya talaja, minden kanyar más és más. Ezért nagyon fontos a tapasztalat ebben a sportban.”
„A Deutschland Ralin szeretném tovább gyarapítani a tapasztalataimat, és mindenképpen befejezni, hogy minél többet tanuljak erről a versenyről.”
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?