Szerinted mi lesz az Év Autója 2015?

Hétfőn derül ki az Év Autója 2015 díj nyertese. Tippelj, mi lehet az!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az Év Autója díj 2015-ös nyertese hétfőn kiderül. Lamentáljunk egy kicsit, vajon melyik modell lehet a kitüntetett. Voksolj, hogy te mit vársz!


December közepe óta tudjuk, hogy mely hét modell közül kerülhet ki az Év Autója 2015 díj nyertese. Az 58 zsűritag tegnap délig kellett leadja végső pontozását. Ezt követően hétfőig szünet következik, s miként az már 2012 óta hagyomány, a Genfi Autószalon területén, ám még a szalon nyitása előtt, hétfő délután fogják kihirdetni a pontozás összesítéséből születő eredményt. Alább a versenyben lévő modellek, most még esélylatolgatás, személyes vélemény, így befolyásolás nélkül. Mind remek autó, de vajon melyik lesz az Év Autója 2015? Melyiknek adnád te a címet?
Hirdetés







Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 21:01
    Permalink

    Hogy mi innovatív van benne? Nos, ha a [b]dizájn[/b], és a védő [b]AirBump[/b] (amelyet, ha kevésbé feltűnőre csinálnak, pár év múlva akár bevett dologgá is válhat) nem lenne elég, akkor ott vannak például a [b]súlycsökkentés[/b] terén alkalmazott forradalmi [b]új megoldások[/b] és [b]anyagok[/b], ami a [b]jó kis 1200-as motor[/b]ral [b]jó fogyasztási adatok[/b]at ad.

  • 2017.10.28. at 21:01
    Permalink

    Milyen Mazdákat? Egy darab 2es jött ki 2014ben, a többi mind öreg. ÉS egyik se mutatott semmi kiemelkedőt, korrekt tetszetős autók, ennyi.

    Koreára egy példa: Kia Optima Vs Avensis. Nem kérdéses hogy melyiket választanám. 2014ben egyébként a Hyundai és a Kia külön is közel annyi autót adott el az EU-ban, mint a Toyota (http://www.acea.be/press-releases/article/passenger-car-registrations-5.7-over-twelve-months-4.7-in-december). Csoportszinten elég meredek a különbség.

    És pl az optima igen jó lett kívül belül (kiscit egy Lexus ES koppintás, ami cseppet sem szégyen), és a Ceed isnagyon rendben van. Mellettük ott a sok fura formatervű és kopogós/eklektikus belsejű új toyota, azon kívül hogy valaki nem olvas híreket és nem akar márkát váltani nem szól sok érv még mellettük…

  • 2017.10.28. at 21:01
    Permalink

    Nem úgy látom, ahogy te, de az nem baj. Szerintem is bőven japán autókat hoztam volna be: mazdákat elsősorban. A Hyundai sohasem versenyezhet-még sokáig- a japánokkal. Minőségben, formai tényezőkben meszzse-messze alatta marad. Nem is értem a hozzászólásod.

  • 2017.10.28. at 21:01
    Permalink

    A CRV egy elég nagy nulla. Az új is. Az egyetlen dolog ami elismerésre méltó az az 1.6os dízele, az is csak kategóriájában… A Jazz, hát nem tudom. Én az összes ilyen semmilyen tömegautót kihagynám. CX3 pedig még ma sem is kapható…

    Összességében japánból semmi érdemeleges sem érkezett 2014, mintha elfelejthettek volna autót gyártani. Közben a Hyundai lelép a Toyotát európai eladásokban. Szerintem lassan az Infiniti marad egyedül érdemleges japán gyártó.

  • 2017.10.28. at 21:01
    Permalink

    Nálam azért ezek még labdába rúgtak volna:Honda CR-V,Jazz III,Mazda 2,CX-3.És nem akarom a citroen fanokat megbántani de ez a cactus…. hát inkább hasonlít egy bútorra mint autóra.Szóval szerintem ez is olyan,hogy az győz aki többet “csenget” a zsűrinek.

  • 2017.10.28. at 21:01
    Permalink

    Ha az innovációt díjazzák, akkor a [b]C4 Cactus[/b] és a [b]Twingo[/b] között fog eldőlni, előbbi javára. Ha köznapi tucatkocsikat keresnek, akkor akármelyik esélyes lehet.

  • 2017.10.28. at 21:01
    Permalink

    Az elmúlt 10 évben minden VWről ezt írták, pedig volt köztük pár kifejezetten gyenge eresztés. Az hogy az újságírók ömlengenek már régóta nem hoz lázba. Az előző Passat is jól nézett ki bemutatásakor, de azért legtöbb prémiummodelltől fényévekre volt, pl a belső kidolgozottságában. És azért ahol Passatot találsz a szalonban ott valszeg egy A4esért se kell messzire menned… 🙂 Szal nem nehéz összevetni…

  • 2017.10.28. at 21:01
    Permalink

    Ha korrekt szavazás lesz, akkor erről a listáról nem nyerhet más, mint a VW Passat, méghozzá toronymagas fölénnyel. Ehhez nem kell más, mint elolvasni egy másik szaklapban megjelent cikket, amit éppen az Év Autója választás magyar zsűritagja írt. Ő amúgy nem kedvelei a VW-t, de azt írja, hogy ha tárgyilagosan nézi, nincs olyan pontja, amibe reálisan bele lehetne kötni, minőségben pedig veri a Mercedest és a BMW-t.

  • 2017.10.28. at 21:01
    Permalink

    Azért ez az egész egy kicsit szánalmas mert,hogy egyetlen japán ill. koreai sem jutott a döntőbe???Ja,bocs a nissan állítólag egy kicsit japán de többségében francia!!!

Vélemény, hozzászólás?