Terepjárós díszek nélkül is kérhető a Porsche Taycan kombi

A sima kombi mellett a Taycan GTS is bemutatkozik

Két évvel ezelőtt mutatták be a Porsche első teljesen elektromos autóját, ez az idő pont elegendő volt ahhoz, hogy még jobban felmérjék a piaci igényeket, ennek fényében finomítottak a Taycanon.

Az eddigi kínálatot a négyajtós kupéként aposztrofált Taycan és a kombi felépítésű Sport Cross alkotta. Utóbbi némi terepjárós beütéssel készül, enyhe emeléssel és fekete műanyagokkal próbálja a SUV stílust magáévá tenni. Ez viszont nem minden vásárló ízléséhez passzol, ezért a Cross Turismóval párhuzamosan megjelenik a Sport Turismo változat. Ebben az esetben nem cél a terepes külső, ezért normál Taycan hasmagassággal és kevesebb fekete elemmel készül.
Hirdetés
A másik újdonsága a GTS megjelenése, ezt a betűkombinációt a négyajtós és a Sport Tursimo kaphatja. A modell egyértelműen a sportos vonalat képviseli, ezért az adaptív futóművet úgy hangolták, hogy a GTS-sel lehessen elérni a legnagyobb kanyarsebességet, sportosabb a hatásókerék-kormányzás, illetve a hanggenerátor is ehhez passzoló “zenei” aláfestéssel szolgál. Nem csak a Porschénál, hanem az autóiparban is újdonság a Taycan üvegteteje. A fényáteresztő képessége négy fokozatban állítható, a tető kilenc szegmense külön-külön állítható. A GTS a paletta közepére érkezik, nála gyengébb a simán csak Taycan néven futó belépőszint (326 LE) és a 4S (435 LE), de erősebb a Turbo (nincs benne turbó, de így is 625 LE) és a Turbo S (szintén 625 lóerő). A GTS 3,7 másodperc alatt éri el a százat, a végsebesség 250 km/h, mindez az 598 lóerőnek köszönhető. A GTS, ha nem is a számaiban, de a hangolásában a legsportosabb, így aki a legtöbb élménnyel kecsegtető villany Porschére vágyik, annak a jövő évig még várnia kell.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?