Bár a formaterv egy az egyben az 1967-es Mustangé, az embléma hiánya hamar elárulja, valami mással van dolgunk
Az amerikaiak is érzik, hamarosan lejár az izomautók ideje az egyre szigorodó szabályozások miatt, Ãgy a Ford már a Mustang kapcsán is kijelölte a jövÅ‘t a Mach-E személyében,
melynek GT változata még nem is teljesen adta fel múltját. A londoni székhelyű Charge Cars csapata azonban ennél messzebb ment, és az 1967-ben kiadott Mustangok mintájára kezdtek villanyautók gyártásába, méghozzá meglehetősen limitált példányszámban.
A hátsó lámpák megkérdőjelezhetetlenül a Mustang formavilágát idézik fel
A britek ugyan teljesen új autókat épÃtenek, de az 1967-es Mustangok vázára, melynek hivatalos licencével is rendelkeznek, Ãgy joggal használhatják a Mustang kifejezést. A különbség "csupán" annyi, hogy az eredeti V8-as erÅ‘forrás helyett tisztán elektromos meghajtást kap a kupé, két elektromotorral és 536 lóerÅ‘s teljesÃtménnyel. Az elÅ‘zetes becslések szerint rendkÃvül impozáns az újragondolt Mustang 0-100-as vágtája is; mindössze 3,4 másodperc alatt éri el a bűvös 100-ast. Ellenben a meglehetÅ‘sen kicsi, 62 kWh-s akkumulátor (viszonyÃtásképpen a Model S-ben 103 kWh egység van) nagyjából 321 km-es hatótávot biztosÃt egy feltöltéssel. A Charge Cars csapata mindössze 499 darabot készÃt az újragondolt Mustangokból, és Ãgéretük szerint igyekeznek majd a lehetÅ‘ségekhez mérten bevonni a leendÅ‘ tulajdonosaikat, hogy minden elvárást ki tudjanak elégÃteni. Az autók indulóára 450 ezer dollár, ami mai árfolyamon 151 millió forintnak felel meg.
Természetesen a beltér is átesett némi modernizáción az eredetihez képest; a Charge Cars csapata mind a 499 autót kézzel fogja megépÃteni