Hazánkba is megérkezett az új VW Crafter
Itthon is bemutatkozott a második generációs VW Crafter
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
MesterektÅ‘l a mesterekhez cÃmszó alatt érkezett meg hazánkba az új VW Crafter. A különleges road show jól bizonyÃtja, hogy az újdonság rendkÃvüli sokoldalúsággal bÃr.
101 napja kerekedett fel a Crafter2craftsmen csapata, hogy négy hónap alatt összesen 42 ezer kilométert megtéve, 30 országban keressenek olyan kézműveseket, akiknek egyedisége megfelel az új VW Crafter sokszÃnűségének. A hazai állomáson egy különleges iparággal ismerkedhettünk meg. A budaörsi reptéren működÅ‘ Goldtimer alapÃtvány oldtimer repülÅ‘k restaurálásával foglalkozik. A II. világháború elÅ‘tti gépekrÅ‘l sok érdekességet megtudtunk, akárcsak az új VW CrafterrÅ‘l, amelyrÅ‘l korábban már Ãrtunk a nemzetközi menetpróba kapcsán. Foglaljuk össze a lényeget!
Korábban a Crafternek sok közös vonása volt a Mercedes Sprinterrel. Az új generáció a tervezéstÅ‘l a gyártásig teljes egészében a Volkswagen kezében van, a stuttgartiaknak mostantól semmi közük nincs hozzá. Ahogy korábban is, most is többféle kivitelben érhetÅ‘ el: dobozos, üvegezett vagy részben üvegezett, furgon, szimpla- vagy duplakabinos platós, háromféle hosszúság és tetÅ‘magasság áll a palettán, összesen 69 verzió közül választhatunk. A meghajtásról 2,0 literes TDI-k gondoskodnak 102, 141 vagy 177 lóerÅ‘s teljesÃtménnyel. A hajtás lehet elöl, hátul vagy mind a négy keréken, a hatfokozatú kézi váltó mellé elérhetÅ‘ a nyolcgangos tiptronic automata is.
A kényelmet és a vezetést támogató rendszereket tekintve lényegében mindent megkapunk már manapság a haszonjárműveknél is. Ami néhány éve még csak személyautókban élvezhettünk, azt már a Crafter is tudja. Komfortülés, érintÅ‘képernyÅ‘s infotainment-rendszer, LED-es elsÅ‘ fényszórók és hátsó lámpák, parkolásasszisztens, trélerasszisztens, sávváltást segÃtÅ‘ rendszer, aktÃv sávtartó elektronika, mögöttes forgalomfigyelés, hogy csak a legfontosabbakat emlÃtsük. A bútorszállÃtástól a speciálisan felszerelt rohammentÅ‘ig szinte bárminek berendezhetÅ‘ az új Crafter raktere, melynek köszönhetÅ‘en minden bizonnyal kellÅ‘en elégÃti majd ki az ügyfelek igényeit. Hazai árlista továbbra sem érhetÅ‘ el, érdemes idÅ‘nként ránézni a VW Haszonjárművek honlapjára, ahol idÅ‘vel megjelenik majd a konfigurátorban, vagy felkeresni egy közeli márkakereskedést.
Lengyelországban Vzsesnyában rabszolgamunkával legózzák össze, valójában a bukott dÃzeleikkel fog futni amihez kell a “koromlekötÅ‘” Adblue hogy ne legyen feltűnÅ‘ mit okádna ki a kipufogója.
Elég dilettáns vagy a témában, Ãgy jobban kéne utána olvasni a dolgoknak. 🙂
Megérkezett a Hyundai H350-ese, mint konkurens, a vezess.hu-n most volt fent a tesztje. A wolfsburgi csaló banda most egy olyan irdatlan ázsiai csulát kap a levesébe, hogy arról koldul:)))
Fröcsögés helyett vettem magamnak a fáradságot, és bepötyögtem gugliba. A “crafter2craftsmen.com” oldalon nem találtam olyat, hogy “mesterektÅ‘l” , mindenhol csak a szlogent ismétlik – ami meg nem azt jelenti (ehhez meg angolul kellene egy kicsit tudni).
Szóval volt valahol egy félrefordÃtás, ami itt megjelent, te meg rábuktál rendesen.
Érdemes mindig tájékozódni, mielÅ‘tt valakirÅ‘l véleméynt formálunk…
“MesterektÅ‘l a mesterekhez…”
Ezek a szerencsétlenek ott a VW-nél mindig kiröhögtetik magukat a szánalmasan nagyképű szövegeikkel.
Nagyon messze vannak ezek a mesterektől, ugyan úgy mint a mérnökeik az angyaloktól és a járműveik AZ AUTÓ-tól.