0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hazánkba is megérkezett az új VW Crafter

Itthon is bemutatkozott a második generációs VW Crafter

·

Mesterektől a mesterekhez címszó alatt érkezett meg hazánkba az új VW Crafter. A különleges road show jól bizonyítja, hogy az újdonság rendkívüli sokoldalúsággal bír.

%KA%Magyarországon is bemutatkozott a Mercedestől már teljesen független Volkswagen Crafter. Számos extrával, 2,0 literes TDI motorokkal, első, hátsó vagy összkerékhajtással rendelhető összesen 69 különböző változatban%KA%

Magyarországon is bemutatkozott a Mercedestől már teljesen független Volkswagen Crafter. Számos extrával, 2,0 literes TDI motorokkal, első, hátsó vagy összkerékhajtással rendelhető összesen 69 különböző változatban

101 napja kerekedett fel a Crafter2craftsmen csapata, hogy négy hónap alatt összesen 42 ezer kilométert megtéve, 30 országban keressenek olyan kézműveseket, akiknek egyedisége megfelel az új VW Crafter sokszínűségének. A hazai állomáson egy különleges iparággal ismerkedhettünk meg. A budaörsi reptéren működő Goldtimer alapítvány oldtimer repülők restaurálásával foglalkozik. A II. világháború előtti gépekről sok érdekességet megtudtunk, akárcsak az új VW Crafterről, amelyről korábban már írtunk a nemzetközi menetpróba kapcsán. Foglaljuk össze a lényeget!

Korábban a Crafternek sok közös vonása volt a Mercedes Sprinterrel. Az új generáció a tervezéstől a gyártásig teljes egészében a Volkswagen kezében van, a stuttgartiaknak mostantól semmi közük nincs hozzá. Ahogy korábban is, most is többféle kivitelben érhető el: dobozos, üvegezett vagy részben üvegezett, furgon, szimpla- vagy duplakabinos platós, háromféle hosszúság és tetőmagasság áll a palettán, összesen 69 verzió közül választhatunk. A meghajtásról 2,0 literes TDI-k gondoskodnak 102, 141 vagy 177 lóerős teljesítménnyel. A hajtás lehet elöl, hátul vagy mind a négy keréken, a hatfokozatú kézi váltó mellé elérhető a nyolcgangos tiptronic automata is.

%KA%A polcok és fiókok helyett lényegében bármit beépíthetünk a raktérbe. Az üres változattól az életmentésért felelős rohamkocsiig bármi előfordulhat%KA% %KA%A polcok és fiókok helyett lényegében bármit beépíthetünk a raktérbe. Az üres változattól az életmentésért felelős rohamkocsiig bármi előfordulhat%KA%

A polcok és fiókok helyett lényegében bármit beépíthetünk a raktérbe. Az üres változattól az életmentésért felelős rohamkocsiig bármi előfordulhat

A kényelmet és a vezetést támogató rendszereket tekintve lényegében mindent megkapunk már manapság a haszonjárműveknél is. Ami néhány éve még csak személyautókban élvezhettünk, azt már a Crafter is tudja. Komfortülés, érintőképernyős infotainment-rendszer, LED-es első fényszórók és hátsó lámpák, parkolásasszisztens, trélerasszisztens, sávváltást segítő rendszer, aktív sávtartó elektronika, mögöttes forgalomfigyelés, hogy csak a legfontosabbakat említsük. A bútorszállítástól a speciálisan felszerelt rohammentőig szinte bárminek berendezhető az új Crafter raktere, melynek köszönhetően minden bizonnyal kellően elégíti majd ki az ügyfelek igényeit. Hazai árlista továbbra sem érhető el, érdemes időnként ránézni a VW Haszonjárművek honlapjára, ahol idővel megjelenik majd a konfigurátorban, vagy felkeresni egy közeli márkakereskedést.

%KA%Összesen 42000 kilométert tesz meg és 30 országon halad át a Crafter road showja, Magyarország a 23. ország volt, 40000 km megtétele után jutott el idáig a csapat%KA%

Összesen 42 000 kilométert tesz meg és 30 országon halad át a Crafter road showja, Magyarország a 23. ország volt, 40 000 km megtétele után jutott el idáig a csapat

Ez is érdekes lehet:
 

Ford Kuga 2.0 TDCi Powershift AWD Vignale teszt

Vignale prémium felszereltségben is vallott a frissített második generációs Ford Kuga. Erőteljes...

Minden, amit a futómű javításáról tudni érdemes

A tél vége egyben a kátyúkárok, a futóműhibák főszezonját is jelenti. Ajánlott az ellenőrzés...

Cégautós árharc: Ford Mondeo vs. Opel Insignia Grand Sport

Hiába érkezett kapásból 1,2 millió forint kedvezménnyel az Opel Insignia Grand Sport, Ford Mondeóra...

Talán előtte szebb volt, most viszont okosabb az Octavia; itthon próbáltuk

Szép vagy sem, nagy kérdés, de az nem, hogy a frissített Skoda Octavia okosabb elődjénél. Ugyanitt...

Daihatsu Charade SG 1.3i, 1993 használtteszt

24 évesen, 440 ezer km futással vettünk szemügyre egy ritkaságnak számító Daihatsu Charade-ot...

Ladát gyógyítottunk a Sonax karceltávolítójával

Bosszantó karcolásokból szinte bárhol kaphat szeretett autónk, de szerencsére nem kell sokáig...

Soha nem látott modell-boom a bajoroktól

Negyven új autóval venné vissza prémium szegmensbeli elsőségét a BMW. Ebből néhány már bemutatkozott...

Opel Insignia Grand Sport nemzetközi bemutató és menetpróba

Nőtt és lefogyott, elődjénél akár 200 kilogrammal könnyebb az új Opel Insignia. Gyártóhelye...

Már 10 éve, hogy átformálta az autóipart: a Nissan Qashqai

Hogy lett a Qashqai egy haldokló japán gyár megmentője és annak legfontosabb modellje? 2007-ben...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

gnx írta: 1 hónapja

Lengyelországban Vzsesnyában rabszolgamunkával legózzák össze, valójában a bukott dízeleikkel fog futni amihez kell a "koromlekötő" Adblue hogy ne legyen feltűnő mit okádna ki a kipufogója.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 1 hónapja
Tamás11 írta: 1 hónapja

Fröcsögés helyett vettem magamnak a fáradságot, és bepötyögtem gugliba. A "crafter2craftsmen.com" oldalon nem találtam olyat, hogy "mesterektől" , mindenhol csak a szlogent ismétlik - ami meg nem azt jelenti (ehhez meg angolul kellene egy kicsit tudni).

Szóval volt valahol egy félrefordítás, ami itt megjelent, te meg rábuktál rendesen.



Érdemes mindig tájékozódni, mielőtt valakiről véleméynt formálunk...


Előzmények megtekintése

Elég dilettáns vagy a témában, így jobban kéne utána olvasni a dolgoknak. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 1 hónapja

Megérkezett a Hyundai H350-ese, mint konkurens, a vezess.hu-n most volt fent a tesztje. A wolfsburgi csaló banda most egy olyan irdatlan ázsiai csulát kap a levesébe, hogy arról koldul:)))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 1 hónapja
menőmanó írta: 1 hónapja

"Mesterektől a mesterekhez..."



Ezek a szerencsétlenek ott a VW-nél mindig kiröhögtetik magukat a szánalmasan nagyképű szövegeikkel.

Nagyon messze vannak ezek a mesterektől, ugyan úgy mint a mérnökeik az angyaloktól és a járműveik AZ AUTÓ-tól.


Előzmények megtekintése

Fröcsögés helyett vettem magamnak a fáradságot, és bepötyögtem gugliba. A "crafter2craftsmen.com" oldalon nem találtam olyat, hogy "mesterektől" , mindenhol csak a szlogent ismétlik - ami meg nem azt jelenti (ehhez meg angolul kellene egy kicsit tudni).
Szóval volt valahol egy félrefordítás, ami itt megjelent, te meg rábuktál rendesen.

Érdemes mindig tájékozódni, mielőtt valakiről véleméynt formálunk...

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 1 hónapja

"Mesterektől a mesterekhez..."

Ezek a szerencsétlenek ott a VW-nél mindig kiröhögtetik magukat a szánalmasan nagyképű szövegeikkel.
Nagyon messze vannak ezek a mesterektől, ugyan úgy mint a mérnökeik az angyaloktól és a járműveik AZ AUTÓ-tól.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Ford Kuga 2.0 TDCi Powershift AWD Vignale teszt

Megnéztük, hogy rinyál-e a Vignale - Ford Kuga Vignale teszt

Vignale prémium felszereltségben is vallott a frissített második generációs Ford Kuga. Erőteljes dízellel, összkerékkel és automatával.


Jaguar F-Pace 2.0 D AWD Portfolio teszt

Messze a legkívánatosabb SUV - Jaguar F-Pace teszt

Luxusszedánok és sportautók után SUV kellett a Jaguarnak. De miért?! Nem mondanám jobbnak a többieknél, erre mégis emlékezni fogok.


BMW M240i Coupé  xDrive  teszt

Kétszínű 2-es - BMW M240i Coupé xDrive teszt

Durrog, szipog, hátba ver, a sorhat üvölt, gyorsulásával letépi a fejed, majd átnyomod Ecóba és 7 liter alatt jársz vele. Mi van?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

25 éves a modern magyar autógyártás, Szentgotthárdon együtt ünnepeltünk az Opellel

Insigniával ünnepeltük a 25 éves magyar Astrát

7 órája – Sztori

Magyarország első személyautógyára idén töltötte 25. életévét. Az opelesekkel és már akkor is dolgozó munkásokkal együtt ünnepeltük az első magyar Astrát Szentgotthárdon.


BMW motort kap az Andretti Autosport Formula E autója

Tényleg beszáll a Formula-E-be a BMW

18 órája – Sztori

A Formula E fejlődése töretlen, most újabb világvezető márkát tudhatnak oldalukon. A BMW is beszáll a csatába saját fejlesztésű villanymotorjával.


Ötödik generációjában először négyhengeres a Land Rover Discovery

Terepezés a Várkert Bazárban - bírta a próbát az új Discovery Videó

21 órája – Újdonság

Akármilyen fura, de már 27 éves modell a Land Rover Discovery. Talán mindenki ismeri első kiadását, amihez már egyáltalán nem hasonlít az új.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN TOURAN 2.0 PD TDI Highline DSG Freestyle

VOLKSWAGEN TOURAN 2.0...

Ár: 2.490.000 Ft

Évjárat: 2010 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF VI 1.6 TDI. Comfortline. Áfás

VOLKSWAGEN GOLF VI 1.6...

Ár: 2.598.500 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN POLO 1.4 80 16V Comfortline Ice MAGYAR ALUFELNI TEMPOMAT

VOLKSWAGEN POLO 1.4 80...

Ár: 1.150.000 Ft

Évjárat: 2007 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!