Többször merült fel az ötlet az Audinál is, hogy készüljön Avant az A8-ból, de sosem lépték meg, ahogy a kategóriában senki más sem. Most viszont készül egy, az olasz Castagna Milanónál.
Mostani használttesztes A8-asunk 14 évével a hazai autópark átlagát hozza, ugyanakkor futásával, ellátmányával, meg persze valahai presztízsével sem átlagautó. Ma döbbenetesen érdekes és egyben rizikós is.
Egy prémiumautó használtan is az, és ez akkor sem változik, ha közben 20 év telik el. Aki ezt tudomásul veszi, tudja, mire költ milliókat, de van az a pont, ahol már túl sok, még egy ilyen közel hibátlan A8-nál is.
Ügyesen taktikáznak az Audinál, jelenleg mindenkinél előrébb járnak minimum egy lépéssel. Az új A8 akkor érkezett, amikor az S Merci csak frissült, a 7-es pedig új motort kapott, a négykarikás nagyon komoly kihívóként lép színre.
Egységesíti elnevezéseit az Audi, a korában Kínában már látott számozások az autók hátulján már idén megjelennek a többi piacon is. Egyszerűbb lesz a motorok beazonosítása.
Volt gyártó, akinek bejött, és volt, akinek kevésbé, de az Audi meg sem próbálta eladni az A8 kupét. Érezték, hogy nagy bukta lenne, ezért csak egy darab készült.