Nem a 4C lesz az a modell, ami megdobja az Alfa-eladásokat, de presztízsben jókorát lökhet az olaszok szekerén. Például azzal, hogy új lámpát vagy targatetőt is kaphat. Meg pár plusz lóerőt.
A British Car Auctions (BCA, Európa legnagyobb aukciós használtautó-kereskedése) friss felmérése szerint az autóikat rendszeresen tisztító brit autósok csaknem harmada inkább fizet a kézi mosásért, minthogy maga csinálja meg, vagy gépi mosóba menjen.
Egy Alfa nem csak kicsi, nyitott és piros lehet, de kicsi, nyitott és piros Alfa is kell ahhoz, hogy magára találjon az olasz gyártó. Csöpögnek az infók az új Spiderről.
Hiába figyelmeztetik a sofőröket szakértők, táblák, óriásplakátok és a fejlett autók fedélzeti rendszerei, az autóvezetők többsége fittyet sem hány a fáradtságra, pedig a balesetek komoly hányada elalvás, vagy lekoppanó szemhéjak miatt történik.
Már megkezdték a gyártását, első 500 példánya ősszel kerül a vélhetően boldog tulajok kezei közé. Főleg Amerikának készül, s ő lehet az Alfa Romeo megmentője. Íme a 4C.
Az, hogy az erőszakszervezetek elektromos járműveket használnak, nem a jövő zenéje. A madridi és lisszaboni zsaruk Segway-jel, a német rendőrök elektromos autókkal, a bogotaiak mostantól elektromos motorokkal üldözik a bűnt és elkövetőiket.
A quadrifoglio verde (QV) elnevezés 1923 óta kötelezi az Alfa Romeót, hogy ízig-vérig sportos génekkel ruházza fel örömautózásra szánt kocsijait. Ma a MiTo és a Giulietta élteti a legendát.