Bő egy hét múlva a Párizsi Autószalonon - 8 évvel az első után - bemutatkozik a Dacia Logan minőségi ugrást hozó második generációja, s vele együtt ötajtósa, a Sandero is.
Hiába néztük meg, hogy melyik egyterű a piac legolcsóbbja, és számoltuk ki, hogy melyikkel a legolcsóbb utazni, az átlagvásárlónak használt autóban kell gondolkodnia, így most megnéztük, milyen hétüléses kapható 1,5 millióért.
A Dacia Lodgy kapcsán megnéztük, hogy valóban az számít-e a legolcsóbb egyterűnek. Fölényesen nyert, most nézzük, az olcsók közül melyik utaztat legolcsóbban?
A félmilliós, tízéves autók után most megnéztük, mire számíthat, aki hasonlóan józan, de fiatalabb autót keres, és olyan szerencsés, hogy kétszer annyi pénzt költhet rá.
Nem csak családi egyterűekkel, hanem kisautókkal is támad a Dacia - a közös padlólemezt használó új Logan és Sandero szeptemberben már be is mutatkozhat.
Megengedő feltételekkel, 10 éves korig, klímával, 200 ezer kilométernél nem nagyobb futással, legalább 400 literes csomagtérrel kerestünk családi autókat. Lássuk, mit kap a magyar 750 ezer forintért.