A Hyundai N részlegének első autója csak ízelítő volt, az i30 N most még közelebb került a potens utcai versenyautókhoz, jelentős súlycsökkentést kapott a Project C.
Van mihez méregetni a Hyundai első igaszán sportosra vett modelljét, ám a Fastback karosszériával egyelőre senki nem tudja felvenni a versenyt. A legszebb, hogy sportautónak hibátlan, de nem csak arra jó.
Az i30 N hirtelen került a hot hatch kategória élmezőnyébe, ezt meglovagolva most új kiegészítőket is kínálnak hozzá, melyek elég látványosak és hatékonyak is.
Hamar a Civic Type R szintjére lehet húzni egy Hyundai i30 N-t. A RaceChip bűvészkedett kicsit az elektronikával és 300 lóerő fölé emelte a teljesítményt, a nyomatékot pedig jelentősen följebb.
A Hyundai N részlege már így is épp eléggé meglepte a közönséget, ám komplett termékpalettát állítanak össze. Ennek csúcsán áll majd ez az új, még tesztelés alatt álló sportkocsi.
Messze elhagyták már a biztonsági lépéseket a koreaiak, és azt sem lehet mondani, hogy a Hyundai lett az unalmasabbik a konszernen belül. Az i30 Fastbackkel meglepőt húztak, felpattantak a divatvonatra.
Szerényen kezeli a Hyundai az i30 sportos változatának létét, és annak 8,4 millió forintos kezdőárát. Bár első hallásra ez nagy összegnek tűnik, a kategóriában igazán csábító ajánlat, hogy ennyiért 250 lóerő urai lehetünk.
Jöjjön egy kis előzetes: a Hyundai i30 N tesztautóval úgy mentünk a Hungaroringen, hogy Michelisz Norbi vezetett. Ami a képernyőn is átjön, az élőben hatványozottan igaz: Norbi szenzációsan közvetlen és nagyon jó arc.