Járt már nálunk az új i30 legerősebb benzinese, ezúttal a családbarátabb kivitelben és manuális váltóval tettük próbára. Ő a kompakt kombik arany középútja.
Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N gázfröccsöt ad visszaváltásnál és 6,2 másdoperc alatt van százon.
Már jövő héten láthatjuk a Hyundai első sportos modelljét, az i30 N-t. Korábban már hallhattuk a hangját, most viszont további részletek derültek ki, mint például teljesítménye.
Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.
Nem csak tuningról szól az AMTS, számos importőr is jelen van a Hungexpo G pavilonjában. A Hyundai a szériaautók mellett egy versenyautót is bemutatott.
Egyértelmű, hogy mivel szeretne kitűnni a kompakt modellek népes mezőnyéből az új Hyundai i30: gazdag biztonsági és kielégítő kényelmi alapfelszereltségével, meg persze garanciájával.