Nem csak a roadsterek királyának, de egyenesen az élményautók császárának a címére is pályázhat az MX-5. Legalábbis a nagy sorozatban gyártott járművek között.
A biztos pont, az autózás színtiszta öröme, mindig piros betűs ünnep, amikor MX-5 érkezik a naptárba. És most erősebb is lett, hurrá! Ja, hogy ez csak a mézes madzag…
Szerda reggelre az ország nagy része ébredhetett arra, hogy a szabad ég alatt álló autókat és tereptárgyakat finom por borítja. Ez a keddi esővel érkezett, méghozzá egyenesen Afrikából.
Első ránézésre talán egy egyszerű változásnak mondanánk, amin a Mazda3 átesett, az új generáció viszont egy merőben más autó, mely az identitását ugyan megőrizte, de minden téren jóval egyedibb lett.
Még mielőtt kiszaladunk a rövid februári hónapból, emlékezzünk meg a világ egyik legkedveltebb roadsterének a születéséről. Idén februárban lett ugyanis 30 éves a Mazda MX-5.
Annyira felkavarta a piacot az emissziós botrány, hogy a Mazdánál már nem is számolnak a dízel eladásokkal. Az új 3-assal egy eléggé új korszak veszi kezdetét, a japán kompakt nagyon erős versenyző, ha nem a legerősebb.