Nem kell túlmisztifikálni, de tény, hogy jelentősen modernebb technikával folytatja életét Magyarország legnépszerűbb új autója, a Suzuki Vitara. Kipróbáltuk az új hibridet!
Az Esztergomi Suzuki gyár történetében jelentős mérföldkő történt decemberben. A gyártósorra megérkezett az új 48 voltos hibrid rendszer, Európa számára már csak ilyen készül.
A vitarások klubjába az egyliteres, háromhengeres motor jelenti - most - a belépőt. Azonban jogosan merülhet fel a kérdés, hogy a kompakt szabadidő-autó mozgatásához elegendő-e a kicsi benzines. A választ megtudhatjátok, ha tovább olvastok!
Minden piacra személyre szabták, szinte a világ minden táján kapható volt, mára kicsit elpuhult, de még mindig enyhe kifejezés azt mondani a Vitarára, hogy népszerű.
Azoknál biztosítja be magát a Suzuki, akik a távozó szívómotor miatt pártolnának el a Vitarától. A turbókorszak elérte a népszerű SUV-t, de 3+7 év garancia jár hozzá, és nem mellesleg minden eddiginél jobb.
Nemrégiben frissült hazánk kedvenc autója, az esztergomi gyártású Suzuki Vitara. X-Tomi belőle és az SX4 S-Crossból is kabriót faragott, de készült Vitara Sport, pickup és bázismodell is.