0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kettős Porsche győzelem a Nürburgringi 6 óráson

Minden Porsche dobogón a hazai futamukon

·

Egy újabb Le Mans-i győzelem után is sikerrel folytatta FIA WEC szereplését a Porsche LMP1 csapata. Továbbra is vezetik a tabellát.

%KA%Nehéz 6 óra után aratott kettős győzelmet otthonában a Porsche csapat, méghozzá az LMP1 csúcskategóriában%KA%

Nehéz 6 óra után aratott kettős győzelmet otthonában a Porsche csapat, méghozzá az LMP1 csúcskategóriában

A FIA WEC Hosszútávú Világbajnokság Németországban is bebizonyította, hogy bár 6 óráig tart náluk egy sprint futam, végig izgalmasabb tud lenni, mint a csúcsnak mondott bajnokságok. Hiába hosszútávú versenyzés, ez már az a szint, ahol nem hibázhatnak, mindig a 100%-on kell autózniuk. Noha ezt nehéz elhinni, hiszen mindig azt halljuk az endurance pilótáktól, hogy tudni kell akár 85-90-95%-on autózni sok ideig, az autót is kímélve, hogy a végén jó eredményt érjenek el. Ám egy Forma-1-es költségvetéssel és annál is jóval komolyabb technikákkal dolgozó csapatnál, azok autóinál, ez másképp működik, ezt a Porsche LMP és GT vezére is megerősítette.

%KA%Egy Toyota kiesésével máris közelebb került a győzelemhez a Porsche, azonban így is két nagy csata zajlott a két hibridmágus között%KA%

Egy Toyota kiesésével máris közelebb került a győzelemhez a Porsche, azonban így is két nagy csata zajlott a két hibridmágus között

Esővel indult a nap a Nürburgringen, azonban hamar javulni kezdtek a körülmények. Jó szokásuk szerint először a célegyenesben sorakoztak fel a versenyautók, csakúgy, mint a régi szép időkben, majd pontban 13:00-kor száraz pályán lódult meg a rajtvonalat átlépve több ezer lóerő. Még a felvezető körön megadta magát a gyári japán alakulat egyik autója, Sebastien Buemivel a volán mögött, így a Toyota máris kedvezőtlenebb feltételekkel vágott neki a viadalnak. Másik LMP1 prototípusuk még az élen rajtolt, ám nem kellett sok idő, hogy az első Porsche átvegye a vezetést, majd csapattársa is kövesse. Olyan szinten szoros volt a verseny, hogy 150 kör után és másfél órával a verseny vége előtt is mindössze 6 másodperc volt az első két helyen autózó Porsche között. Élőben követve jól látszott, hogy minden egyes körben ugyanakkora közöttük a távolság, ami az autósportban elég elképesztő dolog.

%KA%Az időmérőn mutatott nagyszerű kezdés után végül alulmaradt a GT csapat az olaszokkal szemben, azonban így is dobogón végzett mindkét autójuk%KA%

Az időmérőn mutatott nagyszerű kezdés után végül alulmaradt a GT csapat az olaszokkal szemben, azonban így is dobogón végzett mindkét autójuk

Végül LMP1-ben Timo Bernhard, Brendon Hartley és Earl Bamber triója bizonyult a legjobbnak, ezzel a Porsche 919 Hybrid 15. futamgyőzelmét szerezték 2014-es debütálása óta. Másodikként az 1-es rajtszámú Porschét intették le. A LMGTE PRO mezőnyben végül az AF Corse Ferrarija látta meg először a kockás zászlót, ám a Porsche GT Team mindkét autója is ott tudott lenni a dobogón. Különösen fontos volt a Porsche számára a Nürburgringi 6 órás, hiszen az egyetlen hazai futamuk a naptárban, a német rajongók pedig állítólag ki voltak éhezve valami élvonalbeli autósportra, hiszen a Forma-1 nem látogat el 2017-ben hozzájuk. Így a Porsche Le Mans után folytatni tudta sikerszériáját, ezzel értékes pontokat szerezve és még közelebb kerülve a Toyotához. Az egyéni pontállást továbbra is vezetik. A nyári szünet után, szeptember 3-án, Mexikóban folytatódik a Hosszútávú Világbajnokság.

%KA%Mint a győztes katonák, úgy jöttek le a pályáról 6 óra után a már koszos versenyautók, bár ez a fajta kosz kifejezetten vonzó egy autón%KA%

Mint a győztes katonák, úgy jöttek le a pályáról 6 óra után a már koszos versenyautók, bár ez a fajta kosz kifejezetten vonzó egy autón

Ez is érdekes lehet:
 

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Villanyautózás percdíjért? Úgy tűnik, Budapesten is működik

Már 10 hónapja használható Budapesten a közösségi villanyautó-megosztás, azaz a GreenGo. Működőképesnek...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

PORSCHE tesztek

Porsche Macan GTS menetpróba

A Porsche crossover, ami igazából sportautó

A Porsche Macan S és a Turbo között ott van a GTS, ami a tökéletes középút a városi és a teljesítmény crossoverek között. Élmény volt vezetni.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.

Még több PORSCHE teszt

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PORSCHE PANAMERA 4S PDK E6 Fiatal Német Autók

PORSCHE PANAMERA 4S PD...

Ár: 23.290.000 Ft

Évjárat: 2015 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE MACAN 3.0 V6 S Dízel MY2017-ÁFÁS-GARANCIÁS

PORSCHE MACAN 3.0 V6 S...

Ár: 22.290.000 Ft

Évjárat: 2016 / 5

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

PORSCHE PANAMERA 4 PDK E6 Fiatal Német Autók

PORSCHE PANAMERA 4 PDK...

Ár: 24.390.000 Ft

Évjárat: 2016 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!