0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kettős Porsche győzelem a Nürburgringi 6 óráson

Minden Porsche dobogón a hazai futamukon

·

Egy újabb Le Mans-i győzelem után is sikerrel folytatta FIA WEC szereplését a Porsche LMP1 csapata. Továbbra is vezetik a tabellát.

%KA%Nehéz 6 óra után aratott kettős győzelmet otthonában a Porsche csapat, méghozzá az LMP1 csúcskategóriában%KA%

Nehéz 6 óra után aratott kettős győzelmet otthonában a Porsche csapat, méghozzá az LMP1 csúcskategóriában

A FIA WEC Hosszútávú Világbajnokság Németországban is bebizonyította, hogy bár 6 óráig tart náluk egy sprint futam, végig izgalmasabb tud lenni, mint a csúcsnak mondott bajnokságok. Hiába hosszútávú versenyzés, ez már az a szint, ahol nem hibázhatnak, mindig a 100%-on kell autózniuk. Noha ezt nehéz elhinni, hiszen mindig azt halljuk az endurance pilótáktól, hogy tudni kell akár 85-90-95%-on autózni sok ideig, az autót is kímélve, hogy a végén jó eredményt érjenek el. Ám egy Forma-1-es költségvetéssel és annál is jóval komolyabb technikákkal dolgozó csapatnál, azok autóinál, ez másképp működik, ezt a Porsche LMP és GT vezére is megerősítette.

%KA%Egy Toyota kiesésével máris közelebb került a győzelemhez a Porsche, azonban így is két nagy csata zajlott a két hibridmágus között%KA%

Egy Toyota kiesésével máris közelebb került a győzelemhez a Porsche, azonban így is két nagy csata zajlott a két hibridmágus között

Esővel indult a nap a Nürburgringen, azonban hamar javulni kezdtek a körülmények. Jó szokásuk szerint először a célegyenesben sorakoztak fel a versenyautók, csakúgy, mint a régi szép időkben, majd pontban 13:00-kor száraz pályán lódult meg a rajtvonalat átlépve több ezer lóerő. Még a felvezető körön megadta magát a gyári japán alakulat egyik autója, Sebastien Buemivel a volán mögött, így a Toyota máris kedvezőtlenebb feltételekkel vágott neki a viadalnak. Másik LMP1 prototípusuk még az élen rajtolt, ám nem kellett sok idő, hogy az első Porsche átvegye a vezetést, majd csapattársa is kövesse. Olyan szinten szoros volt a verseny, hogy 150 kör után és másfél órával a verseny vége előtt is mindössze 6 másodperc volt az első két helyen autózó Porsche között. Élőben követve jól látszott, hogy minden egyes körben ugyanakkora közöttük a távolság, ami az autósportban elég elképesztő dolog.

%KA%Az időmérőn mutatott nagyszerű kezdés után végül alulmaradt a GT csapat az olaszokkal szemben, azonban így is dobogón végzett mindkét autójuk%KA%

Az időmérőn mutatott nagyszerű kezdés után végül alulmaradt a GT csapat az olaszokkal szemben, azonban így is dobogón végzett mindkét autójuk

Végül LMP1-ben Timo Bernhard, Brendon Hartley és Earl Bamber triója bizonyult a legjobbnak, ezzel a Porsche 919 Hybrid 15. futamgyőzelmét szerezték 2014-es debütálása óta. Másodikként az 1-es rajtszámú Porschét intették le. A LMGTE PRO mezőnyben végül az AF Corse Ferrarija látta meg először a kockás zászlót, ám a Porsche GT Team mindkét autója is ott tudott lenni a dobogón. Különösen fontos volt a Porsche számára a Nürburgringi 6 órás, hiszen az egyetlen hazai futamuk a naptárban, a német rajongók pedig állítólag ki voltak éhezve valami élvonalbeli autósportra, hiszen a Forma-1 nem látogat el 2017-ben hozzájuk. Így a Porsche Le Mans után folytatni tudta sikerszériáját, ezzel értékes pontokat szerezve és még közelebb kerülve a Toyotához. Az egyéni pontállást továbbra is vezetik. A nyári szünet után, szeptember 3-án, Mexikóban folytatódik a Hosszútávú Világbajnokság.

%KA%Mint a győztes katonák, úgy jöttek le a pályáról 6 óra után a már koszos versenyautók, bár ez a fajta kosz kifejezetten vonzó egy autón%KA%

Mint a győztes katonák, úgy jöttek le a pályáról 6 óra után a már koszos versenyautók, bár ez a fajta kosz kifejezetten vonzó egy autón

Ez is érdekes lehet:
 

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Ne fájjon a feje miatta!

Bármelyikünkkel megtörténhet, hogy hűséges autónk váratlanul felmondja a szolgálatot. Ez nyaralás...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

PORSCHE tesztek

Porsche Macan GTS menetpróba

A Porsche crossover, ami igazából sportautó

A Porsche Macan S és a Turbo között ott van a GTS, ami a tökéletes középút a városi és a teljesítmény crossoverek között. Élmény volt vezetni.


Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.

Még több PORSCHE teszt

Címlapon


Friss cikkek

Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

47 perce – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PORSCHE PANAMERA GTS PDK Gyári fényezés!Vez.szerv.ÁFA-s

PORSCHE PANAMERA GTS P...

Ár: 21.890.000 Ft

Évjárat: 2012 / 9

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYENNE Turbo Tiptronic

PORSCHE CAYENNE Turbo...

Ár: 7.900.000 Ft

Évjárat: 2008 / 1

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYENNE S Dízel Tiptronic ÁFÁS/Légrugó/Panoráma/21col

PORSCHE CAYENNE S Díze...

Ár: 22.690.000 Ft

Évjárat: 2014 / 10

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!