Befutott a versenyautónak álcázott Opel Astra az Irmschertől

A korábbi OPC modellek telepi tuningnak tűnnek a motorsport ihletésű Astra mellett

Csak kevesek kiváltsága lesz az Irmscher Astrája, a limitált modell a gyári technikát rejti a megvadult köntös alá.

Évtizedek óta Opelek tuningolásával foglalkozik az Irmscher, a 2021 óta futó L Astrához már több pakkot is piacra dobtak, de a mostani felteszi az i-re a pontot. Ez az átalakítás teljesen más autót farag az Astrából, a tuningcég nem titkoltan a rali világbajnokságban futó autókból inspirálódott. Az Astra IRC méretes levegőbeömlőkkel szabdalt lökhárítót kapott, ami majdnem a földig ér, illetve oldalirányban is nyújtottak rajta, mivel az egész autó szélesebb lett. Nem spóroltak a toldatokkal, a kijjebb tolt 20 colos kerekek miatt kiszélesítették az első sárvédőt, az ajtók alatti perem magába foglalja a hátsó kerékívet is, ami kellemes látványt nyújt. A hátsó fényszórók mellett levegő nyílást vágtak, a lökhárító alját diffúzor díszíti, de a tekintetet inkább a hátsó szárny vonzza.
Hirdetés
Az IRC hivatalosan csak tanulmány, ennek ellenére már az autó teljesítményét is elárulták. Az Irmscher 260 lóerőt csalogat elő az Astrából, ami nem sokkal több a gyári produktumnál. Vélhetően a GSe plug-in hibrid adja az alapot, ahol az 1,6 literes turbómotor és a villamos hajtás együttesen 225 lóerőre képes, a váltó nyolcsebességes automata. Ezzel a csomaggal a látvány messzemenőkig túlmutat bármely Astrán, az autósport irányából nézve még bőven a jó ízlés határain belül, csak győzze a hibrid Astra a sok lámpától lámpáig gyorsulást, mert ez a külső felhívás keringőre.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?