A hajtást leszámÃtva klasszikus roadster a Project Thunderball, a külsÅ‘ passzol az eddigi modellekhez
Egy hónappal ezelőtt számoltunk be a
Wiesmann visszatérésérÅ‘l, akkor még egy erÅ‘sen álcázott sportkocsit prezentáltak. Az álca mára lehullt, teljes valójában látható a kabrió. A külsÅ‘ tipikus Wiesmann, a Project Thunderball sem távolodott el a retró vonaltól, azonban úgy hajlÃtgatták a lemezeket, hogy a végeredmény mégis inkább modern. A látványos szélesÃtések sok erÅ‘t sejtetnek, ami nem tévedés, ám a korábbi V8-as és V10-es BMW motorok hangélménye már a múlté.
Az érintÅ‘képernyÅ‘ sem maradhatott ki, a beltér Ãzléses, a műszerek - hagyományos módon - a vezetÅ‘ felé fordulnak
A kétüléses kizárólag elektromos hajtással készül, de nem a takarékoskodás jegyében. Az élményhajhászó villanyautó 671 lóerÅ‘s, amihez 1100 Nm nyomaték társul, ahogy mondani szokás, ezzel azért arrébb lehet állni. Az autót két villanymotor mozgatja, de ez nem jelent négykerékhajtást, mindkét motor hátul hajt, Ãgy ha van rá igény, keresztbe lehet tenni. A Wiesmann mindig is az alacsony tömeget helyezte a fókuszba, ám a Project Thunderball jelentÅ‘sen meghÃzott, a mérleg 1,7 tonnát mutat.
A németek szerint a Procjet Thundertball a legélvezetesebb villanyautó
A cég 2014 óta egy darab autót sem készÃtett, Ãgy valószÃnűleg az újdonságon áll vagy bukik a márka sorsa. Ha egy megbÃzható és élvezetes autó született, akkor borÃtékolható a siker, a villanyhajtás manapság már nem olyan elrettentÅ‘, még a sportkocsik között sem. Mivel egy manufaktúráról van szó, fontos szempont a tervezett mennyiség, de sem errÅ‘l, sem az árról még nem nyilatkoztak.
A lépcsős hátsó lámpák mellett még mindig kitart a Wiesmann, a 0-100 2,9 szekundum