Plug-in hibrid hajtásláncot is kínál az új Ford Transit Connect

Akár 110 kilométert is képes megtenni a Transit Connect kizárólag villanyhajtással

Megújult külsővel és új hajtáslánc opcióval frissül a Ford haszonjárműve, a Transit Connect. A plug-in hibrid opció mellett természetesen akad benzines, de még dízeles kivitel is.

A Transit Connectet alaposan átszabták az elődhöz képest. Persze, a sziluettje nem sokat változott, de haszonjárműként ezen nem érdemes csodálkozni. Az autó elejét viszont teljesen újradolgozták, hiszen a korábbi megoldással szemben, a fényszórók immár közvetlenül a hűtőmaszk mellett helyezkednek el, amely talán egy kicsit nagyobb lett a korábbihoz képest, illetve néhány helyen esztétikus króm díszítést is kapott a magasabb felszereltségi szinteken.
Hirdetés
Az utastérben természetesen a műanyag dominál ahogy ebben a szegmensben ez lenni szokott, viszont a kijelzőt itt sem spórolták el, egy masszív 10 colos infotaiment rendszert kapott a Transit Connect, illetve az műszeregység is digitális, amely ugyancsak 10 colos átmérővel rendelkezik. Két- és ötüléses kivitel is elérhető belőle, utóbbinál egy ügyes megoldással a hátsó sor felhajtható, így a plusz ülések nem mennek az értékes raktér kárára. Ennek mérete csak attól függ, hogy a rövidebb, vagy a hosszabb tengelytávval bíró verziót választja a vásárló: előbbi esetében a raktér 3101 liter, míg utóbbinál 3701 liter. A gyártó szerint a maximális terhelhetőség 770 kilogramm, míg a vontatási kapacitás 1400 kilogramm. Motorfronton benzines és dízeles opció rendelkezésre áll. A paletta legfrissebb tagja az plug-in hibrid kivitel, amelynek alapját egy 1,5 literes EcoBoost erőforrás adja 148 lóerős teljesítménnyel és 350 newtonméteres nyomatékkal. Az akkumulátor a Ford mérései szerint 110 kilométerre elég emissziómentes hatótávot képes tárolni, az utánpótlásról pedig AC és 50 kilowattos DC gyorstöltőn is gondoskodhat a tulajdonos. Emellett adott a 2,0 literes EcoBLue turbódízel motor is a maga 101 lóerős teljesítményével és hatfokozatú manuális váltójával. Utóbbi hajtáslánccal felszerelt modellek kiszállítása már a nyáron megkezdődhet, míg a PHEV verzióé valamikor az év végén, az összkerekes és az ötüléses modellek viszont majd csak 2025 elején.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?