Elődjéhez képest alig nőtt a QQ, de teljesen új arcot és megjelenést kapott, már nem koppintás a dizájn, hanem saját próbálkozás
Divatosan csak egy üveglap a csomagtérajtó, a hátsó kilincseket megpróbálták rejtetten adni a dizájnerek, ám ez nem teljesen sikerült
A szemérmetlen Daewoo Matiz-másolatként elhíresült Chery QQ megújult verziója Kínában a napokban került piacra. A korábbi alapjaira épülő, s azzal egyébként azonos gyártósoron is készülő új QQ méretei gyakorlatilag változatlanok, s minő meglepetés, gyakorlatilag a Matiz/előző generációs Chevrolet Spark számaival is hasonlatosak. Tengelytávja 2340 mm, hosszúsága 3564, szélessége 1620, magassága 1527 mm. Kívül és belül is teljesen új a formaterv, fotó alapján még európai szemmel is vállalhatónak tűnik, az anyag-, illetve az összeszerelési minőségről persze kár lenne látatlanul nyilatkozni.
Stúdiófotón tágasnak tűnik az utastér, az ülések formázása azonban már a gyári kép alapján is lanyhának ígérkezik
Az alapverzió műszerfala sivár és légzsák nélküli
A talán még a csinos jelzőt is elviselő csöppség Kínában nem kifejezetten olcsó, hanem legalább második lépcsős modellnek számít, az árérzékeny vevők számára ugyanis továbbra is az első QQ-t ajánlja a Chery. Aki vonzóbb megjelenésre vágyik, az 10 ezer jüan felárral, 37 900 jüantól, azaz átszámítva nem egész 1,5 millió forinttól választhatja a friss verziót. Motorja 1,0 literes, 69 lóerős háromhengeres benzines, váltója 5 fokozatú manuális, de opcióként 4 sebességes automata is lehet. Később 0,8 literes - szintén háromhengeres - benzinessel is várható, sőt, CVT váltó is lesz hozzá, csúcsmotorként pedig 1,3 literes, négyhengeres benzines várható.
A csúcsverzióba is csak 2 légzsák kerülhet, első ablakpárja elektromos, középkonzolja és váltója előtti pohártartója színes lehet
A 0,8 literes egység bevezetésével a korábbi olcsó QQ ki is futhat majd, az 1,3-as új QQ pedig a QQ3 Sport verziót nyugdíjazhatja majdan. A friss verzió egyebek mellett szabadon választható középkonzoli színekkel is meg kívánja nyerni vevőit - ilyet is láttunk már Európában. Amit azonban Kínában még nem, s ezúttal is hallgat róla a gyár, az a biztonság. A QQ műszerfalán látjuk ugyan a légzsákok helyeit a kormányban és a kesztyűtartó felett is, az Airbag feliratok mégsem tűnnek fel minden verziónál, csak a magasabb felszerelésűeknél. Azok nélkül pedig az alapverzió aligha lehetne vetélytársa a hazai piac mostani legolcsóbb modelljeinek, azaz a 2 (pontosabban 1,99) millió forintért 4 légzsákot és ESP-t is adó, sőt, egy osztállyal nagyobb
Dacia Sandero/
Logan párosnak.