Erősebb hajtásláncot kap a BMW 4-es Gran Coupé

Lágy hibrid rendszerrel egészül ki a 4-es Gran Coupé

A 4-es sorozat kupéja és kabriója után a négyajtós modellek is megújultak, így a Gran Coupé és az elektromos i4 is átesett az óvatos plasztikai műtéten.

Még az év elején szolidan frissült a BMW 4-es sorozatának kabrió és Coupé kivitele, most pedig megérkezett a ráncfelvarrott Gran Coupé és a teljesen elektromos i4 is. Ahogy a kétajtós modelleken, úgy az imént említetteken is csupán óvatos finomhangolásokat végeztek. A legszembetűnőbb változás jelen esetben is a fényszórókat érinti, amelyek mostantól az M440i és i4 M50 modelleken alapesetben is adaptív LED-esek, a többi csomaghoz pedig feláras extrák. Ezentúl a hűtőmaszkok is új grafikát kapnak, ezzel magabiztosabbá téve az autó megjelenését.
Hirdetés
Az utastérben is csupán finomhangolások történtek. Két új kormánykerék vált elérhetővé: a sima modellekhez egy két-, míg az M sport kivitelekhez egy háromküllős. Ennél lényegesebb módosítás, hogy a frissített i4 és 4 Gran Coupé modellek már az iDrive 8.5-ös rendszerét futtatják. Előbbinél fontos fejlesztés, hogy fejlődött az útvonaltervező is, amely immár felhasználóbarátabban jelzi az villanyautó töltőket. Motorfronton az i4-nél nem történt változás, míg a Gran Coupé egy teljesen új, lágy hibrid hajtásláncot kapott. Még mindig adott a 2,0 literes, 255 lóerős, 400 newtonméteres forgatónyomatékkal rendelkező, négyhengeres benzinmotor is, viszont az M440i a hibrid rásegítésnek köszönhetően immár 386 lóerőt és 540 newtonméteres nyomatékot kínál a korábbi 382 ló és 500 nm helyett. A gyártás idén júliusban kezdődik, ám árakat egyelőre nem közöltek.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?