Te fizetnél havidÃjat egy olyan szolgáltatásért, amihez minden hardver adott az autódban?
Már egy évvel ezelőtt, a koncepció megjelenéskor sejteni lehetett, hogy nem lesz a vásárlók kedvence a BMW ülésfűtés-előfizetése. Ennek ellenére a bajorok a fűthető ülőlapok mellett rengeteg más extra funkcióra is
bevezették a havidÃjas opciókat egyes piacokon. A különös koncepció azonnali, fÅ‘ként negatÃv reakciókat váltott ki a vásárlókból és a szakértÅ‘kbÅ‘l egyaránt, a bajorok viszont kitartottak az ötlet mellett, egészen mostanáig.
Az ülésfűtéssel nem folytatják az elÅ‘fizetés lehetÅ‘ségét a BMW-nél, de a szoftveres extrák havidÃjas opciói megmaradnak
Az Autocarnak adott interjúban Pieter Nota, a BMW értékesÃtésért és marketingért felelÅ‘s vezetÅ‘je elmondta: megszűnik a havidÃjas ülésfűtés lehetÅ‘sége, ezt a funkciót a jövÅ‘ben nem lehet majd aktiválni, ha a gyártósorról
"ülésfűtés nélkül" gördült le az autó. Hozzátette azt is, hogy elsÅ‘sorban azért kell kihátrálniuk ebbÅ‘l a helyzetbÅ‘l, mert a vásárlók nem fogadták el ezt a megoldást, Ãgy minimális az érdeklÅ‘dés, illetve a valós elÅ‘fizetÅ‘k száma. EttÅ‘l még maga a havidÃjas rendszer megmarad az érintett piacokon, de kizárólag a szoftveres és szolgáltatás jellegű funkciók esetében, Ãgy ha ülésfűtést nem is, de például sofÅ‘rsegédeket, feláras alkalmazásokat, vagy épp parkolóasszisztens-funkciókat a jövÅ‘ben is aktiválhatnak majd a tulajdonosok az autó megvásárlása után.